Jurajska walczy o zwiększenie udziałów rynkowych w kategorii CSD

Nowości

Jurajska walczy o zwiększenie udziałów rynkowych w kategorii CSD

06 lipca 2015

Spółka Jurajska, która posiada 30-letnie doświadczenie w produkcji napojów gazowanych, poszerzyła swoje portfolio o nowe produkty.

Nowości, czyli Jurajski Orange, Lemon i Oranżada Jurajska wraz z Tonikiem Jurajskim, walczą o zwiększenie udziałów rynkowych spółki w kategorii CSD – największym segmencie napojów orzeźwiających. Jurajska postawiła na ulubione smaki konsumentów, czyli pomarańczowy, cytrynowy i oranżadę, o tradycyjnym landrynkowym smaku.

Nowe napoje gazowane trafią w potrzeby zarówno konsumentów młodszych, jak i ich rodziców: będą towarzyszyć aktywnemu spędzaniu czasu i zabawie, ale też – oferowane w familijnym formacie – będą mieć swoje miejsce na rodzinnym stole, kiedy potrzebne będzie orzeźwienie w gorące dni nadchodzącego lata.

Napoje łączy nowoczesna etykieta i wizerunek spójny ze znanym Tonikiem Jurajskim, który od dziesięciu lat niezmiennie jest liderem konsumpcji w swojej kategorii w Polsce.

Cena 2,70 zł za 1,5 litra sprawia, że napoje są szczególnie konkurencyjne cenowo.

Oprócz napojów gazowanych spółka Jurajska wprowadziła na rynek nową odsłonę swojej dziecięcej marki wód smakowych i napojów Frutek.