Jesteś tutaj

Kampania reklamowa nowych parówek premium marki Tarczyński

Firma Tarczyński powróciła z silną kampanią telewizyjną promującą nowy produkt – parówki z fileta z indyka. Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób – charakterystyczny dla marki Tarczyński, podkreśla atrybuty produktów. Nowe parówki mają 90% mięsności, pozbawione są GLUTAMINIANU, GLUTENU, BARWNIKÓW i FOSFORANÓW. Zimowa kampania jest obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Salony prasowe Kolporter poszerzają swoja ofertę przekąsek o hot dogi Snaxy, których producentem jest Tarczyński. W marcu hot dogi dostępne będą w promocyjnej cenie 2,99 zł. 

Lider w produkcji kabanosów w tym sezonie zaskakuje szeroką i oryginalną ofertą grillową. Tarczyński, jako pierwszy na rynku wprowadził Kabanosy Grillowe wieprzowo-wołowe oraz Kabanosy Grillowe z Serem i Borowikami.

X

Przeczytaj również