Lody sorbetowe Kubuś Play

Nowości

Lody sorbetowe Kubuś Play

05 maja 2015

Wystartowała sprzedaż lodów Kubuś Play. Marka, poszerzając swoje bogate już portfolio produktowe, wprowadziła na rynek unikalną, sezonową nowość. Już wkrótce, w punktach sprzedaży w całej Polsce, pojawią się sorbetowe propozycje marki w trzech wariantach smakowych – Truskawka, Brzoskwinia oraz Exotic.

Kubuś to ekspert w oferowaniu najmłodszym konsumentom najwyższej jakości soków, napojów i musów owocowych. Produkty marki wyróżnia nie tylko doskonały smak, ale także wysoka jakość, doceniana przez dzieci i ich rodziców, a także przez profesjonalistów z branży. Miesiące wiosenne oraz letnie, to czas, kiedy dzieci – zawsze aktywne, pełne energii do zabawy – szczególnie potrzebują orzeźwienia i z chęcią sięgają po produkty w owocowych smakach. Kubuś, znając preferencje, potrzeby i oczekiwania najmłodszych konsumentów,
w tym sezonie, zaproponował im wyjątkową niespodziankę produktową – sorbetowe lody –połączenie najwyższej jakości oraz znakomitego, orzeźwiającego smaku, w najbardziej lubianych przez dzieci, owocowych wariantach.

Najnowszy produkt w portfolio Kubusia to doskonałej jakości lody sorbetowe, produkowane na bazie przecierów i soków owocowych, bez dodatku zbędnych barwników. Wyróżnia je bardzo wysoka zawartość owoców, w stosunku do alternatywnych propozycji dostępnych na rynku, a także pyszny, orzeźwiający smak. Lody Kubuś Play to idealne uzupełnienie sezonowej oferty marki oraz sprawdzian jej potencjału w nowej kategorii – mówi Dorota Liszka – Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice.

Rynek lodów w Polsce rośnie i jest perspektywiczny. Jego wartość szacowana jest na około 1,7 mld PLN. Kategoria ta charakteryzuje się wysoką sezonowością. W Polsce sezon na lody trwa cztery miesiące – od maja do września. Polacy najczęściej sięgają po tzw. lody impulsowe (na patyku, w rożku czy w kubku). Pomimo tego, że konsumpcja lodów w Polsce rośnie niezmiennie od kilku lat – nadal jest nam daleko do europejskiej czołówki. Przeciętny Polak spożywa w ciągu roku ponad 4 litry lodów. Dla porównania Finowie, którzy spożywają najwięcej lodów w Europie konsumują 14 litrów lodów rocznie, a Włosi, Duńczycy, Irlandczycy 8-9 litrów, co pokazuje jak duży potencjał posiada nadal ta kategoria.