Nowe smaki słonecznych pomidorów Podravka

Nowości

Nowe smaki słonecznych pomidorów Podravka

04 kwietnia 2016

Podravka prezentuje kolejne nowości w swoim portfolio. Przecier pomidorowy z cebulką i czosnkiem oraz pomidory krojone z cebulką to produkty powstałe na bazie wysokiej jakości pomidorów dojrzałych w słońcu Południowej Europy. Ich uzupełnieniem są dodatki, po które Polscy konsumenci sięgają bardzo chętnie – cebula i czosnek, podnoszące walory smakowe każdej potrawy i posiadające wyjątkowe właściwości prozdrowotne. Nowe produkty to idealna propozycja dla konsumentów ceniących wygodne rozwiązania.

Cebula i czosnek to warzywa szeroko używane na co dzień w kuchni przez polskich konsumentów, ponieważ doskonale podkreślają walory smakowe wielu dań, m.in. mięsnych, warzywnych, na bazie makaronu, ryżu, a także zup. Od dziś koniec z uciążliwym obieraniem cebuli i czosnku! Dla pasjonatów gotowania i nie tylko Podravka oferuje gotowe rozwiązania: przecier pomidorowy z cebulką i czosnkiem oraz pomidory krojone z cebulką. Dzięki nowym produktom pomidorowym od Podravki każdy może oddać się przyjemności delektowania doskonałych smaków i aromatów.

Nowości od Podravki to także odpowiedź na aktualnie panujące trendy żywieniowe jakie można zaobserwować w ostatnich latach u polskich konsumentów. Cebulka i czosnek to składniki o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych, uznawane za naturalne antybiotyki i źródło cennych składników mineralnych. Nowe produkty to propozycja dla tych, którzy cenią sobie na co dzień zdrowy sposób odżywiania się, nie zawierają one bowiem konserwantów, aromatów, barwników ani sztucznych dodatków.

Przecier pomidorowy z cebulką i czosnkiem Podravka to pierwsze takie połączenie na polskim rynku, które sprawi, że gotowanie będzie jeszcze łatwiejsze i wygodniejsze. Cebula oraz czosnek to doskonałe uzupełnienie dojrzałych w słońcu i soczystych pomidorów, dzięki którym przecier smakuje wyśmienicie oraz jest wyjątkowy aromatyczny. Warto podkreślić, iż produkt nie zawiera dodatku soli. Dodatkowym atutem przecieru jest jego opakowanie, którego główną zaletą jest komfortowe użytkowanie. Szklana butelka o pojemności 680 g, może zostać ponownie zamknięta, a po otwarciu produkt można przechowywać w lodówce do 4 dni. Przecier z cebulką i czosnkiem doskonale sprawdzi się jako składnik zupy pomidorowej, risotto, sosów do makaronu oraz dań warzywnych.

Pomidory krojone w kartonikach Podravka to produkty najwyższej jakości, które są najchętniej wybierane przez polskich konsumentów, a czego potwierdzeniem jest pozycja nr 1 na rynku[1]. Warto zatem sięgnąć po najnowszą propozycję od marki Podravka – pomidory krojone w soku pomidorowym z cebulką 390g. Wygodne opakowanie tetra pack pozwala na długo zachować aromatyczny smak lata. Połącznie dojrzałych w śródziemnomorskim słońcu pomidorów z wyrazistą cebulką sprawi, że przygotowywane dania nabiorą niepowtarzalnego smaku, a gotowanie stanie się czystą przyjemnością. Pomidory krojone w soku pomidorowym z cebulką to szybkie i wygodne rozwiązanie kulinarne do wielu dań np. mięsnych i warzywnych. Produkt doskonale sprawdzi się jako baza do sosów do makaronu i ryżu czy także zupy pomidorowej.

Nowe produkty marki Podravka to doskonały dodatek do dań kuchni polskiej, śródziemnomorskiej i wielu innych kuchni świata. Dzięki zawartości ulubionych przez Polaków dodatków, sprawią, że gotowanie będzie wygodne i przyjemne, a  przygotowywane dania będą jeszcze bardziej wyraziste i aromatyczne. Przekonaj się sam i rozsmakuj się w nowych smakach słonecznych pomidorów  Podravka!

Maksymalne ceny sugerowane:

–  Przecier z cebulką i czosnkiem 680g: 4,99 – 5,49 zł (w zależności od formatu sklepu)

– Pomidory krojone z cebulką 390g: 3,59 – 4,39 zł (w zależności od formatu sklepu)

 

1 Podravka za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Sklepy spożywcze – małe, średnie i duże), udziały ilościowe i wartościowe (w %) w skumulowanym okresie X 2014 – IX 2015, w segmencie pomidorów krojonych w opakowaniach typu tetra pack, z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych.