Jesteś tutaj

Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej

Śliwka Nałęczowska zyskała nowy wizerunek. Dzięki odświeżonej grafice opakowań, marka stała się jeszcze bardziej stylowa i elegancka. Wszystko za sprawą połączenia oryginalnego, oldschoolowego designu z nutką nowoczesności. Na sklepowych półkach Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie pojawi się jesienią.

Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.

Inspirację dla nowego wizerunku marki stanowiło niezmienne od 40 lat opakowanie śliwki – torebka 350g, wyróżniające się charakterystycznymi kropkami, nawiązującymi do designu lat 60, kiedy Śliwka Nałęczowska powstała. Nowy design cechuje elegancki minimalizm połączony z tradycyjnym wzorem, a kolorystyka marki została utrzymana w rozpoznawalnej tonacji stylowego granatu, zestawionego z zielenią i bielą.

Praliny są dostępne w różnych gramaturach i opakowaniach, w prezentowych bombonierkach, gustownych kartonikach, szykownych sztabkach czy poręcznych torebkach. Śliwka Nałęczowska jest też oferowana w limitowanym kartoniku, kształtem nawiązującym do owocu śliwki oraz stylowej, owalnej puszce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019. Śliwka Nałęczowska konsekwentnie promuje elegancję, dobry smak i wyrafinowany design.

Solidarność z okazji zbliżających się Pierwszych Komunii przygotowała specjalną kolekcję bombonierek. Czekoladowe słodycze są ponadczasowym upominkiem, który uświetni uroczystości komunijne i sprawi dziecku wiele radości. Produkty są w sprzedaży od marca br.

X