Jesteś tutaj

Promocja smaków Almette

Hochland Polska rozpoczyna silne wsparcie wprowadzenia dwóch nowych smaków Almette: Almette z rzodkiewkami, Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o tym, że ofercie dostępne są dwa nowe smaki. Po raz pierwszy w naszej komunikacji tak szeroko wykorzystujemy wizerunek celebryty - ambasadorem wprowadzenia nowych smaków Almette jest David Gaboriaud (znany szef kuchni i autor programów kulinarnych).

David Gaboriaud będzie promował nowe smaki Almette w TV (sponsoring), na opakowaniach, w internecie, podczas akcji degustacyjnych w galeriach handlowych oraz na materiałach przy półkach.

Będzie także spotykał się ze znanymi blogerami i przygotowywał z nimi kanapki i potrawy z Almette. Wsparcie nowych smaków Almette potrwa od maja do lipca i zagwarantuje dotarcie do 17 mln konsumentów.

W ramach wsparcia nowych smaków Almette przez najbliższe 2 miesiące zapraszamy do Naturalnych stref Almette w 8 największych galeriach handlowych w Polsce. W strefie Almette będzie można wypróbować nowe produkty oraz otrzymać wiosenną niespodziankę w postaci bukietu warzyw skomponowanego ze składników naszych nowych serków.

Harmonogram akcji w galeriach handlowych  na stronie www: https://www.almette.pl/nowe-smaki/

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rodzina serków Almette poszerzyła się o dwa nowe smaki: Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Nowe serki są propozycją miłośników puszystych serków twarogowych i świeżych warzyw, a zarazem lekkich i zdrowych posiłków. 

Na uroczysty świąteczny obiad idealnie sprawdzi się Ryba z pieca FRoSTY (16-18 zł za 400 g), dostępna w trzech wariantach smakowych - z sosem bordelaise, włoskim lub sosem z brokułów.

X