Jesteś tutaj

Promocja smaków Almette

Hochland Polska rozpoczyna silne wsparcie wprowadzenia dwóch nowych smaków Almette: Almette z rzodkiewkami, Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o tym, że ofercie dostępne są dwa nowe smaki. Po raz pierwszy w naszej komunikacji tak szeroko wykorzystujemy wizerunek celebryty - ambasadorem wprowadzenia nowych smaków Almette jest David Gaboriaud (znany szef kuchni i autor programów kulinarnych).

David Gaboriaud będzie promował nowe smaki Almette w TV (sponsoring), na opakowaniach, w internecie, podczas akcji degustacyjnych w galeriach handlowych oraz na materiałach przy półkach.

Będzie także spotykał się ze znanymi blogerami i przygotowywał z nimi kanapki i potrawy z Almette. Wsparcie nowych smaków Almette potrwa od maja do lipca i zagwarantuje dotarcie do 17 mln konsumentów.

W ramach wsparcia nowych smaków Almette przez najbliższe 2 miesiące zapraszamy do Naturalnych stref Almette w 8 największych galeriach handlowych w Polsce. W strefie Almette będzie można wypróbować nowe produkty oraz otrzymać wiosenną niespodziankę w postaci bukietu warzyw skomponowanego ze składników naszych nowych serków.

Harmonogram akcji w galeriach handlowych  na stronie www: https://www.almette.pl/nowe-smaki/

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rodzina serków Almette poszerzyła się o dwa nowe smaki: Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Nowe serki są propozycją miłośników puszystych serków twarogowych i świeżych warzyw, a zarazem lekkich i zdrowych posiłków. 

Doskonale znana konsumentom linia czekolad Alpinella zyskała nowy wizerunek. Opakowanie typu flowpack zastąpi tradycyjną papierową etykietę. Wyraziste kolory uzyskane dzięki udoskonalonej jakości druku umożliwią lepszą prezentację czekolad na sklepowej półce. Flowpack daje gwarancję lepszego zabezpieczenia produktu oraz wygodę przy jego otwieraniu.

X