Jesteś tutaj

Już od pierwszego dnia życia

Skóra noworodka jest bardzo wrażliwa, ponieważ jest cieniutka i zawiera niewiele gruczołów łojowych. Nie potrafi samodzielnie wytworzyć naturalnej warstewki tłuszczu, która chroniłaby ją przed podrażnieniami. Dlatego od pierwszych godzin po narodzeniu dziecka powinno się ją właściwie pielęgnować. Pomogą w tym odpowiednio dobrane kosmetyki, o których piszemy na łamach „Poradnika Handlowca”.

Izabela Trela Senior Brand Manager NIVEA Polska: Skóra dziecka jest bardzo wrażliwa i delikatna. Dlatego większość mam stawia na bezpieczeństwo produktu oraz tolerancję dla skóry. Ważna jest też marka, utożsamiana z jakością produktu oraz opinie innych mam*. Beiersdorf przykłada dużą wagę do jakości produktów i bezpieczeństwa składników. Spełniają one wysokie wymagania jakościowe, bardziej restrykcyjne niż te zdefiniowane przez UE. Dla każdego produktu badamy stabilność, bezpieczeństwo mikrobiologiczne, potwierdzamy właściwości oraz zgodność kosmetyku ze skórą. Bezpieczeństwo naszych produktów potwierdzają także opinie niezależnych instytutów, jak Instytut Matki i Dziecka czy Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki. Marki Beiersdorf są najczęściej rekomendowanymi i najbardziej zaufanymi wśród marek międzynarodowych (NIVEA Baby), a także lokalnych (Bambino)**. * MB badanie efektywności programu edukacyjnego NB, kwiecień 2016 ** Cosmetics for Babies (kosmetyki dla dzieci). Report (raport) NIVEA POLAND. Millward Brown

Więcej o kosmetykach dla dzieci w majowym papierowym wydaniu „Poradnika Handlowca”  lub w e-wydaniu: https://issuu.com/bpirgeneralczyk/docs/ph_2018_05_ewydanie

Fot. Pixabay

Kategoria: 

Podobne artykuły

W dzisiejszych czasach klientów nie można traktować jak jednorodnej grupy. Zrozumienie potrzeb poszczególnych typów klientów może zdecydować o powodzeniu lub porażce biznesu.

Od 3 do maksymalnie 8 sekund. Właśnie tyle czasu ma witryna sklepu na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To bardzo krótko, zatem nie można pozwolić sobie na błędy. A tych może być mnóstwo, bo liczba bodźców docierających do klienta jest liczona w tysiącach. Jak się przed błędami ustrzec? Czym stoiska i witryny sklepowe kuszą obecnie klientów?

X