Jesteś tutaj

Rama daje się posmakować na wiosnę

W kwietniu Rama zmienia się i pokazuje swoje walory. W dniach 29- 30 kwietnia w sklepach sieci Stokrotka na terenie całego kraju odbędzie się akcja promocyjna margaryny połączona z degustacją. Na przygotowanych specjalnie stoiskach klienci próbować będą świeżego pieczywa posmarowanego Ramą Classic. Akcję poprowadzą mężczyźni w czerwonych koszulach w kratę, co nawiązuje do prowadzonej w mediach komunikacji wizerunkowej marki. To już druga tego typu promocja w tym miesiącu. Pierwsza odbyła się w dniach 7- 8 kwietnia w sklepach sieci Kaufland. 

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Nowa Rama jest produktem zawierającym jedynie tłuszcze roślinne, co za tym idzie, jest rekomendowana dla wegan i osób nietolerujących laktozy.

Nowa kampania outdoorowa Tigera prezentuje szerokie portfolio marki i funkcjonalność nowych produktów. W ośmiu lokalizacjach pojawiły się reklamy na przystankach oraz na tyłach miejskich autobusów. Tygrys jak zawsze mówi wprost - jeśli potrzebujesz porządnej dawki wzmocnienia, powinieneś sięgnąć po odpowiedni energetyk. Komunikat nowej kampanii jest prosty – „Łap nowego”. 

X