Jesteś tutaj

Nowe nuty smakowe w portfolio Żubrówki Białej

Wachlarz smaków w rodzinie Żubrówki Białej poszerza się. Od marca, do obecnych smaków tej wódki dołączą dwa warianty: Żubrówka Biała z nutą mięty oraz Żubrówka Biała z nutą jałowca. Nowe wódki charakteryzować się będą świeżością smaku i lekkością. – Jako lider polskiego rynku wódki zwróciliśmy uwagę na potencjał dla nowego rodzaju wódek – czystych z nutą smakową. To właśnie w odpowiedzi na ten trend powstały Żubrówka Biała z nutą mięty i Żubrówka Biała z nutą jałowca – mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager Żubrówki. – Przeprowadziliśmy szereg badań konsumenckich. W efekcie doszliśmy do wniosku, że nowe warianty Żubrówki powinny zachować bardziej wytrawny smak, łącząc to co najlepsze w kategoriach wódek czystych i smakowych. Mamy nadzieję, że powstałe w ten sposób nowe warianty Żubrówki Białej trafią w gusta polskich konsumentów – wyjaśnia Joanna Nowakowska. Smaki Żubrówki Białej z nuta mięty i jałowca dostępne będą w sprzedaży od drugiej połowy marca w pojemnościach: 100, 200 i 500ml. Wejście na rynek nowych smaków wesprą: kampania w mediach społecznościowych, prasie handlowej oraz zestawy prezentowe, ekspozycje i materiały POS w sklepach. 

Podobne artykuły

WSP Społem analizując trendy na rynku i oczekiwania klientów wprowadza na rynek nowy Majonez Kielecki będący źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3. Majonez nie zawiera konserwantów, jest wytwarzany tradycyjną metodą z naturalnych składników z dodatkiem przypraw. 

Po ubiegłym roku marka Soplica wyszła na pozycję lidera rynku wódek smakowych. Kolejnym krokiem na przód jest zmiana szaty graficznej całej linii wyrobów Soplicy. Wyroby marki w nowym wydaniu pojawią się w na początku marca. W okresie ostatnich trzech lat marka urosła prawie dwukrotnie. 

X