Jesteś tutaj

Na łamach "Poradnika Handlowca": Rozmowa z Filipem Mielczarkiem, dyrektorem sprzedaży NIVEA POLSKA

– Fachowa porada sprzedawcy w punkcie sprzedaży nadal jest najbardziej wiarygodnym i cenionym źródłem informacji dla Kupującego – zauważa Filip Mielczarek, dyrektor sprzedaży NIVEA POLSKA w rozmowie Jackiem Ratajczakiem na łamach najnowszego wydania „Poradnika Handlowca”.

Jacek Ratajaczak: Jak w dobie social mediów najefektywniej komunikować w placówce handlowej nowości rynkowe? Czy klasyczne formy typu materiały POS mają jeszcze swą siłę oddziaływania?

Filip Mielczarek: W dzisiejszych czasach musimy działać SMART, czyli wykorzystywać wszystkie dostępne media, gdyż każde z nich spełnia inną rolę. Pamiętajmy, że ponad 70% decyzji zakupowych jest podejmowanych w placówce handlowej, dlatego siła oddziaływania materiałów POS jest nadal bardzo duża. Kluczowe jest, aby komunikat w social media i punkcie sprzedaży był spójny.

Więcej można poczytać w czerwcowym wydaniu „Poradnika Handlowca” – Najważniejsze jest dla nas zaufanie konsumentów.

 

Kategoria: 

Podobne artykuły

 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki – Brand” to nazwa nowego projektu przeznaczonego dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Program, który właśnie startuje, realizowany będzie przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród 12 wybranych branż są właśnie kosmetyki.

10 maja 2018 r. w Auli Artis z Poznaniu odbyła się jubileuszowa – dwudziesta już Gala, zorganizowana przez Wydawcę „Poradnika Handlowca”, „Poradnika Restauratora” oraz „Handlowca”. W tym roku po raz pierwszy uhonorowano też wyróżniających się producentów w branży FMCG, wręczając wybranym przez przedstawicieli handlu niezależnego, Hermesy 25-lecia „Poradnika Handlowca”.  Wśród nagrodzonych znaleźli się również producenci z branży kosmetycznej.

X

Przeczytaj również