Jesteś tutaj

Rok 2013 w ocenie Wojciecha Kruszewskiego, prezesa zarządu Lewiatan

Redakcja „Poradnika Handlowca" postanowiła zapytać o ocenę ubiegłego roku przedstawicieli różnych segmentów rynku FMCG. Tym razem odpowiada Wojciech Kruszewski, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding.

- Jak dowodzą dane z końca bieżącego roku, Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z największych i najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych. Zrzeszamy obecnie ponad 2.800 sklepów, wśród których jest 257 supermarketów, a łączny obrót za rok 2012 w wysokości ponad 7,6 miliarda złotych stawia nas w czołówce organizacji handlowych nie tylko w Polsce, ale też w Europie Środkowo-Wschodniej.

Spośród wielu zrealizowanych w roku 2013 przedsięwzięć, jednym z najistotniejszych było wdrożenie systemu analitycznego w obszarze tzw. bussines inteligence opartego na architekturze Oracle oraz systemu SAP do obsługi księgowej i magazynowej. Kontynuowaliśmy także projekt rebrandingu placówek handlowych, a nową wizualizację wdrożyliśmy już w ponad 1.700 placówkach naszej Sieci, dzięki czemu zyskały nowocześniejsze oblicze i stały się atrakcyjniejszymi dla klientów. Zdecydowanie także wzbogaciliśmy i uatrakcyjniliśmy ofertę promocyjną kierowaną do konsumentów. Wyróżniała nas ponadto szeroka aktywność reklamowa w mediach ogólnopolskich i regionalnych.

Kolejny powód do dumy to także wyniki osiągnięte w 2013 roku - sprzedaż produktów marki własnej Lewiatan oraz produktów zarządzanych centralnie wzrosła o kilkanaście procent w porównaniu do roku 2012. Znacznie zwiększyła się także liczba dużych placówek zrzeszonych w Lewiatanie. W bieżącym roku pozyskaliśmy ponad 36 supermarketów oraz 190 dużych sklepów.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę o przeciwdziałaniu marnowaniu żywności. Nakłada ona na sklepy prowadzące sprzedaż produktów spożywczych obowiązek zawarcia umowy z organizacją pozarządową. Placówki handlowe będą nieodpłatnie przekazywać artykuły spełniające wymogi prawa żywnościowego.

Kadr z nowej reklamy telewizyjnej „Do Lewiatana jeden krok”.

1 grudnia 2016 r. Polska Sieć Handlowa Lewiatan rozpoczyna trzecią w tym roku telewizyjną kampanię reklamową. 

X