Akademia Eurocash

Eurocash stworzył „Profil Polskiego Przedsiębiorcy”. Próbuje odpowiedzieć kim jest właściciel sklepu detalicznego. Przy okazji poznał jego obawy.

Akademia Umiejętności Eurocash to unikatowa inicjatywa edukacyjna w skali polskiego handlu detalicznego. Od 2010 roku dla Franczyzobiorców Delikatesów Centrum i personelu ich sklepów to doskonała okazja by kształcić się, podwyższać swoje umiejętności i szkolić w zakresie obsługi Klienta.

Tegoroczne szkolenia Akademii Umiejętności Eurocash przebiegają pod hasłem Standardów Obsługi Klienta w Sieci Delikatesy Centrum. Sierpień to kolejny miesiąc, w którym odbędą się warsztaty poświęcone temu zagadnieniu. Do tej pory w warsztatach wzięło udział 60% sklepów, zostało przeszkolonych ponad 1500 osób. 

Akademia Eurocash podsumowuje swoje dotychczasowe działania w ramach programu wsparcia niezależnych sklepów skupionych w sieciach franczyzowych Grupy. Przez ponad trzy lata funkcjonowania Akademii Eurocash z różnych form szkoleń skorzystało kilkadziesiąt tysięcy właścicieli sklepów i ich pracowników. Suma inwestycji związanych z realizacją programu to ponad 15 mln zł. Poradnik Handlowca jest partnerem Akademia Eurocash.

X