akcja lojalnościowa

W sklepach SPAR czuć już nadchodzącą wiosnę, z tej okazji rusza nowa akcja lojalnościowa skierowana do klientów sieci. W ramach akcji będzie można zebrać aż 11 wyjątkowych form do pieczenia.

W sklepach E.Leclerc ruszyła akcja lojalnościowa „Zwierzęta Świata”. Wolfy, Raffy, Elly, Pingy i Tally to imiona maskotek, które będą jej głównymi bohaterami. W ramach kampanii klienci mogą także kolekcjonować naklejki ze zwierzętami z pięciu kontynentów w specjalnym albumie. Akcja potrwa do 7 kwietnia.

6 lutego br. do sklepów POLOmarket zawitali słynni bohaterowie gier mobilnych i animowanego filmu Angry Birds. To kolejna akcja lojalnościowa polskiej sieci supermarketów, w której można zdobyć darmową maskotkę. Do wyboru jest sześć różnych pluszaków.

Od 5 września we wszystkich sklepach POLOmarketu można nabyć pojemniki i salaterki. Te funkcjonalne produkty są dostępne w ramach kolejnej już w tym roku akcji lojalnościowej sieci. Po zebraniu odpowiedniej liczby naklejek można kupić je aż 50% taniej. Akcji potrwa do 13 października lub do wyczerpania zapasów.

Sieć SPAR wystartowała z akcją lojalnościową, w ramach której można zbierać kolekcję noży i akcesoriów kuchennych belgijskiej marki BergHOFF.

Wystartowała kolejna odsłona akcji lojalnościowej E.Leclerc z pojemnikami do przechowywania żywności. Od 23 lipca do 22 września klienci mogą wymienić otrzymane podczas zakupów naklejki na 50 proc. rabatu na zakup pojemników Keep’n’box marki Luminarc.

Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów.  W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami.

X