Advertisement

Almette

Sukces Almette w Polsce wspiera kreatywny marketing, a jednym z przykładów szczególnie atrakcyjnego wariantu komunikacji marki od zeszłego roku jest balon Almette.

Value Media, jako pierwszy dom mediowy w Polsce, wykorzystuje innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Po raz pierwszy komercyjnie użyto go w kampanii marki Almette w stacji TVN.

Trwa czwarta edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania będzie całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont. Dodatkowo codziennie będą losowane nagrody o wartości 7 x 1000 zł. W loterii może wziąć udział każdy, kto dokona zakupu puszystego serka Almette i zarejestruje kod z opakowania lub wyśle SMS.

Już 1 września startuje czwarta edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania będzie całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont. Dodatkowo codziennie będą losowane nagrody o wartości 7 x 1000 zł. 

Wielkanoc to czas radości, wiosennego optymizmu i wyjątkowych spotkań w rodzinnym gronie. Podczas uroczystych chwil chcemy, by na stole gościły najlepsze produkty – świeżo tarty chrzan, kiełbasa z lokalnej wędzarni, czy jajka od kur z wolnego wybiegu. Obok wyśmienitych klasyków, na wielkanocne ucztowanie warto przygotować także kreatywne dania i przekąski. Wszystkie propozycje będą smakować wyjątkowo, jeśli zadbamy o najlepszej jakości, naturalne składniki. W tym roku Almette inspiruje do odkrywania świątecznego menu na nowo.

Marka Almette łączy naturalność i bliskość natury z nowoczesnym i kreatywnym spojrzeniem na potrzeby współczesnych konsumentów. Dlatego też miłośnicy swoich ulubionych serków już teraz mogą zaczerpnąć nowe inspiracje kulinarne prosto z inteligentnych lodówek. To właśnie na nich wyświetlają się unikalne przepisy z Almette przygotowane we współpracy z redakcją kulturalno-kulinarnego magazynu KUKBUK.

Rozpoczęła się nowa kampania Almette – „100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami”. Delikatność, puszystość, 100% naturalnych składników – to wyjątkowe benefity serków Almette, które dają wielowymiarową przyjemność dla wszystkich zmysłów.

Za nami trzecia edycja loterii Dom od Almette. Nagrodę główną, czyli w pełni wyposażony, drewniany dom u podnóża Tatr, wygrał pan Arek z Piekar Śląskich. Tuż przed Świętami odbyło się uroczyste wręczenie kluczy do domku, podczas którego nie zabrakło wzruszeń oraz ogromnej radości zwycięzcy i organizatorów.

Wraz z początkiem października rusza Wielka Loteria, w której może wziąć udział każdy, kto zakupi serek Almette. Już po raz trzeci w ogólnopolskiej loterii „DOM od Almette” będzie można wygrać dom u podnóża Tatr. Oprócz tego rozlosowywane będą nagrody dzienne 7 x 1000 zł do końca trwania loterii.

Kilka tysięcy osób przyszło 9 września na Rynek Mariacki w Węgrowie by wziąć udział w Mazowieckim Święcie Chleba i Sera. Tegoroczna edycja była szczególnie udana. Oprócz licznych stoisk z regionalnymi potrawami i rękodziełem, swoje stoiska miały także okoliczne mleczarnie. Firma Hochland Polska była współorganizatorem imprezy i promowała sery dostępne w swojej ofercie. Hochland zorganizował także losowanie, w którym można było wygrać lot balonem Almette.

Strony

X

Przeczytaj również