Almette

Wielkanoc to czas radości, wiosennego optymizmu i wyjątkowych spotkań w rodzinnym gronie. Podczas uroczystych chwil chcemy, by na stole gościły najlepsze produkty – świeżo tarty chrzan, kiełbasa z lokalnej wędzarni, czy jajka od kur z wolnego wybiegu. Obok wyśmienitych klasyków, na wielkanocne ucztowanie warto przygotować także kreatywne dania i przekąski. Wszystkie propozycje będą smakować wyjątkowo, jeśli zadbamy o najlepszej jakości, naturalne składniki. W tym roku Almette inspiruje do odkrywania świątecznego menu na nowo.

Marka Almette łączy naturalność i bliskość natury z nowoczesnym i kreatywnym spojrzeniem na potrzeby współczesnych konsumentów. Dlatego też miłośnicy swoich ulubionych serków już teraz mogą zaczerpnąć nowe inspiracje kulinarne prosto z inteligentnych lodówek. To właśnie na nich wyświetlają się unikalne przepisy z Almette przygotowane we współpracy z redakcją kulturalno-kulinarnego magazynu KUKBUK.

Rozpoczęła się nowa kampania Almette – „100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami”. Delikatność, puszystość, 100% naturalnych składników – to wyjątkowe benefity serków Almette, które dają wielowymiarową przyjemność dla wszystkich zmysłów.

Za nami trzecia edycja loterii Dom od Almette. Nagrodę główną, czyli w pełni wyposażony, drewniany dom u podnóża Tatr, wygrał pan Arek z Piekar Śląskich. Tuż przed Świętami odbyło się uroczyste wręczenie kluczy do domku, podczas którego nie zabrakło wzruszeń oraz ogromnej radości zwycięzcy i organizatorów.

Wraz z początkiem października rusza Wielka Loteria, w której może wziąć udział każdy, kto zakupi serek Almette. Już po raz trzeci w ogólnopolskiej loterii „DOM od Almette” będzie można wygrać dom u podnóża Tatr. Oprócz tego rozlosowywane będą nagrody dzienne 7 x 1000 zł do końca trwania loterii.

Kilka tysięcy osób przyszło 9 września na Rynek Mariacki w Węgrowie by wziąć udział w Mazowieckim Święcie Chleba i Sera. Tegoroczna edycja była szczególnie udana. Oprócz licznych stoisk z regionalnymi potrawami i rękodziełem, swoje stoiska miały także okoliczne mleczarnie. Firma Hochland Polska była współorganizatorem imprezy i promowała sery dostępne w swojej ofercie. Hochland zorganizował także losowanie, w którym można było wygrać lot balonem Almette.

Pierwsze spotkanie z cyklu Smaki Sezonu Almette, podczas którego królowały rzodkiewki, za nami! W gospodarstwie slow food Pana Ziółko z gospodarzem spotkał mistrz kulinarny David Gaboriaud oraz znani i cenieni blogerzy, którzy wśród swoich czytelników i obserwatorów z przyjemnością promują trend „ogrodniczy”, zachęcając do samodzielnego uprawiania warzyw w przydomowych ogródkach, w domu czy na parapetach. Razem poznawali tajniki uprawy tych warzyw, a także przygotowywali pyszne dania z dodatkiem serka Almette z rzodkiewkami.

Almette przygotowało absolutną nowość. Od teraz, puszysty serek twarogowy znajdziesz także w innowacyjnym formacie MINI. Jedno opakowanie to 4 porcje, a każda wystarczy  na 1-2 kanapki. 100% naturalnych składników i 100% przyjemności w wygodnym opakowaniu, idealnym do dzielenia się.

W maju startuje najnowsza kampania marki Almette pod hasłem Smaki sezonu Almette. Akcja koncentruje się na promocji 3 wariantów smakowych: Almette z rzodkiewkami, Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz Almette z ogórkiem i ziołami, podkreślając ich główne benefity – 100% naturalnych składników i 100% przyjemności.

Trwa kampania w telewizji oraz internecie, która dotyczy komunikacji naturalności puszystych serków twarogowych Almette. Dodatkowo na opakowaniach Almette wprowadzono specjalne oznakowanie, informujące o tym, że serki Almette powstały z polskiego mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów.

Strony

X