Auchan

W Warszawie na ulicy Światowida otwarty został Auchan Supermarket. Sklep stanowi kontynuację transformacji w stronę uspójniania i wprowadzania różnych formatów wokół jednej, spójnej marki Auchan.

Firma Immochan Polska po raz pierwszy jest obecna w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, wydawanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W tegorocznej edycji raportu zostały uwzględnione dwie praktyki CSR firmy adresowane do jej pracowników.

Priorytetowe obszary działań społecznej odpowiedzialności biznesu firma Immochan Polska określiła w przyjętej w 2016 r. strategii CSR. Od tego czasu firma realizuje działania na takich płaszczyznach, jak: innowacje, komunikacja z interesariuszami i transparentność, talenty i kompetencje, certyfikacja środowiskowa aktywów, efektywność energetyczna, a także relacje z podwykonawcami i odpowiedzialne zakupy, integracja terytorialna oraz etyka.

Park Handlowy Auchan Bielany rozszerza ofertę w segmencie kultura i rozrywka. Od 28 marca w obiekcie działa salon sieci Empik o powierzchni ponad 190 mkw.

Klienci Parku Handlowego Auchan Bielany mogą już korzystać z szybkiej ładowarki samochodów elektrycznych należącej do sieci GreenWay. Punkt ładowania znajduje się na parkingu i jest dostępny całą dobę. To piąte tego typu rozwiązanie zainstalowane w obiektach zarządzanych przez Immochan i 33 stacja w sieci GreenWay. 

Immochan organizuje pierwszy międzynarodowy konkurs „Beyond Retail Challenge”, którego celem jest przekształcenie centrów handlowych w zrównoważone, inteligentne i tętniące życiem miejsca.

Właśnie dobiegła końca siódma edycja akcji „Cyrkuluj książeczko” w Centrach Handlowych Auchan. Coroczna kampania ma na celu zbiórkę książek dla dzieci przebywających w opiekuńczych domach dziecka oraz szpitalnych oddziałach. Przez 7 lat uzbierano blisko 43 tysiące egzemplarzy. 

Fundacja Auchan na rzecz młodzieży została powołana w 1996 r. we Francji. W 2011 r., z okazji jubileuszu Auchan, objęła pomocą następujące kraje: Hiszpania, Portugalia, Polska, Węgry, Rumunia, Ukraina, Chiny, Tajwan, Wietnam.

Blisko 200 spotkań w całej Polsce, ponad pół miliona rozdanych opasek odblaskowych, 100 tysięcy przejechanych kilometrów – to podsumowanie dotychczasowych edycji akcji społeczno-edukacyjnej „Odblaskowi.pl - Siła Bezpieczeństwa”, której od 2010 r. współorganizatorem są Centra Handlowe Auchan. Właśnie zakończyła się tegoroczna 8. już edycja wydarzenia kierowanego głównie do dzieci i rodziców, która ma na celu szerzenie prawidłowych nawyków na drodze. 

Gerard Gallet został nowym dyrektorem Auchan Retail Polska. Zmiany kadrowe dokonywane w kilku krajach, mają spowodować lepszą realizację długoterminowego planu rozwoju sieci Vision 2025.

Strony

X