Auchan

Fundacja Auchan na rzecz młodzieży umożliwia pracownikom firmy pomaganie dzieciom i młodym ludziom poprzez wsparcie projektów opartych na solidarności społecznej, związanych przede wszystkim z dobrym odżywianiem i zdrowiem na rzecz potrzebującej tego młodzieży w wieku od 5 do 25 lat. W 2019 r. w Polsce Fundacja Auchan na rzecz młodzieży wsparła 6 lokalnych projektów, z których dwa właśnie pod koniec roku sfinalizowały się, a pozostałe 4 nadal trwają.

Dnia 14 listopada br. Auchan otworzyło dwa kolejne sklepy w ramach franczyzy pod logo Auchan Supermarket. Sklepy znajdują się w Józefosławiu i Brwinowie.

Do grona najemców Centrum Handlowego Auchan Swadzim dołączyła marka PEPCO. W salonie o powierzchni ponad 460 mkw. klienci znajdą bogaty asortyment mody dla całej rodziny oraz dodatki i produkty do domu.

Centrum Handlowe Auchan Sosnowiec, wybierane przez klientów ze względu na wygodne zakupy i bogatą ofertę usług, wzbogaca portfolio najemców w segmencie mody. Od 25 października w obiekcie działa salon Carry, który zajął lokal o powierzchni blisko 906 mkw. Za komercjalizację Centrum Handlowego Auchan Sosnowiec odpowiada Ceetrus Polska.

W gronie najemców Centrum Handlowego Auchan Gliwice pojawiła się nowa marka. Od 24 października klienci mogą zrobić zakupy w drogerii Hebe, która zajęła lokal o powierzchni ponad 270 mkw. Jest to szósta drogeria Hebe otwarta w centrach i galeriach handlowych zarządzanych przez Ceetrus Polska. 

Auchan promuje to, co dobre, zdrowe i lokalne, dba również o dobrostan zwierząt. W zakresie sprzedaży karpia, od ponad 15 lat prowadzi program współpracy z polskimi hodowcami, gwarantując bezpieczeństwo i pochodzenie ryb. Obserwując jednak, iż stale rosnąca grupa klientów krytycznie ocenia sprzedaż żywego karpia, Auchan podjęło w 2019 r. decyzję o zaprzestaniu sprzedaży żywego karpia wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom.

W 15 sklepach pod szyldem Auchan prowadzona była zbiórka żywności na rzecz podopiecznych Polskiego Czerwonego Krzyża. Dzięki zaangażowaniu wolontariuszy, ekip sklepów oraz wielkim sercom klientów udało się zebrać ponad 1,5 tony żywności, głównie produkty takie jak: mąka, cukier, ryż, kasze, olej, konserwy, makarony, słodycze, herbata, dżemy, mleko, płatki do mleka.

Dnia 30 sierpnia 2019 r. została podpisana umowa pomiędzy Specjalnym Ośrodkiem  Szkolno - Wychowawczym w Piasecznie i Auchan Retail Polska. Dotyczy ona objęcia patronatem 6 uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, uczących się w tej szkole. Podejmą oni naukę zawodu cukiernik. Nauka trwa 3 lata i kończy się egzaminem zawodowym. Jest to współpraca ze sklepem Auchan w Piasecznie.

Dotychczas „godziny ciszy” funkcjonowały w wybranych sklepach sieci, ale inicjatywa jest na tyle dobrze oceniana, że Auchan zdecydowało się na wprowadzenie jej na stałe we wszystkich sklepach.

Francuski dystrybutor ogłosił w środę 31 lipca, że sfinalizował sprzedaż swojej spółki Auchan Retail Italia, która zarządzała siecią ok. 1600 sklepów we wszystkich formatach – hipermarketów, supermarketów i sklepów convenience pod markami Auchan i Simply.

Strony

X