Biedronka

Akcja „Super zwierzaki” sieci Biedronka ma zachęcić rodziców do zakupu owoców i warzyw dla dzieci. Aktywacja ta prowadzona jest przy współpracy z wrocławskim ZOO. W ramach akcji klienci sieci mogą wygrać m.in. 103 rodzinne wycieczki do ogrodów zoologicznych świata.

Małgorzata Rozenek – Majdan znana z programu „Perfekcyjna pani domu” weźmie udział w kampanii reklamowej sieci Biedronka pod hasłem „Wiosenne porządki”. 

Sieć sklepów Biedronka po raz szósty będzie partnerem Welconomy Forum in Toruń. Przedstawiciel Biedronki weźmie udział w panelu dotyczącym m.in. wspierania czytelnictwa, nawiązując do trwającego właśnie konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Przy okazji sieć zaprezentuje także polskie produkty spożywcze ze swojej oferty. 

Program lojalnościowy „Moja Biedronka” został wprowadzony pół roku temu. W przeciągu 6 miesięcy dołączyło do niego 5 mln osób. Oznacza to, że w przeciągu miesiąca na konto dostępne na stronie internetowej  rejestruje się prawie milion klientów sieci. Przy takim tempie sieć zyska, w przeciągu najbliższych miesięcy, największą liczbę „lojalnych” klientów. 

Do 21 marca br. chętni mogą przysyłać prace na konkurs pod hasłem „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” ogłoszony przez sieć Biedronka. W konkursie mogą wziąć udział osoby, które ukończyły 18 lat, a ich prace nie były wcześniej publikowane. Każdy z uczestników może przysłać trzy prace. Nagrodą jest 100 tys. zł. 

Kolejny sklep należący do sieci Jeronimo Martins uruchomiono w Poznaniu. Nowa Biedronka zlokalizowana jest na dworcu kolejowym Poznań Główny. Sklep ma powierzchnię 420 mkw, wyposażony jest w 5 kas. Ze względu na lokalizację, w ofercie sklepu znajdują się produkty, które mogą być przydatne w podróży: pieczywo wypiekane na miejscu, kanapki oraz rogale świętomarcińskie. 

Obecnie sieć Biedronka liczy 2700 sklepów.  W chwili, gdy Jeronimo Martins przejmowało ją w 1998 r., było ich 250. Biedronka zatrudnia ponad 50 tys. osób. Oprócz sieci handlowej Biedronka, Jeronimo Martins jest właścicielem 150 drogerii Hebe oraz kilkudziesięciu aptek Na Zdrowie. 

Kwota ta stanowi blisko 60% sumy, którąJeronimo Martins chce przeznaczyć w tym roku na inwestycjena całym świecie. – Szacujemy, że do grudnia tego roku na różne przedsięwzięcia w Polsce trafi 400 mln euro, m.in. na budowę stu sklepów sieci Biedronka i jednego centrum dystrybucyjnego – mówi Pedro Soares dos Santos, prezes grupy Jeronimo Martins. 

W dniu dzisiejszym właściciel sieci Biedronka ogłosi swoje wyniki finansowe za 2016 r. 

W najnowszej odsłonie kampanii promującej ryby i owoce morza z niebieskim certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC, sieć zachęca do zakupu dorsza atlantyckiego. Promocji prowadzonej w sklepach towarzyszą reklamy w prasie codziennej. 

Strony

X