Biedronka

Sieć Biedronka przyłącza się do ekologicznej akcji „Cycling Recycling BAŁTYK 2017”. Organizatorem i liderem tej wakacyjnej ekowyprawy rowerowej wzdłuż wybrzeża jest ekolog i podróżnik Dominik Dobrowolski, który w niecodzienny sposób chce zachęcać turystów do troski o czystość plaż i morza. Wyprawa będzie również połączona z akcją zbiórki elektroodpadów. Każdy może się do niej przyłączyć w dowolnym momencie. Rajd startuje 31 lipca w Szczecinie, a swą metę ma 12 sierpnia w Braniewie.

Nowa marka Kayet, przybory piśmiennicze z postaciami filmowymi oraz znanymi sportowcami z możliwością wygrania biletów na mecz reprezentacji to propozycja Biedronki na nadchodzący sezon szkolny. Od najbliższego poniedziałku 31 lipca będzie ona dostępna w ramach folderu „Szkolna wyprawka. Ucz się z radością”. Już za 2 tygodnie kolejna odsłona produktów szkolnych, tym razem dla młodzieży
– dodatkowo z propozycją sprzętu biurowego.

 

Zakończyła się pierwsza edycja pokazów filmowych dla dzieci i seniorów, organizowanych wspólnie przez Biedronkę i Kino Muranów. Najwięcej widzów zgromadziły animacje dla dzieci „Sekret Eleonory” i „Hokus-pokus, Albercie Alberstonie” oraz film biograficzny „Szukając Vivian Maier". Projekt powróci po wakacjach. 

Sieć sklepów Biedronka i Fundacja Faktu po raz kolejny zapraszają klientów do zakupu specjalnego wydawnictwa dla najmłodszych. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na pomoc chorym dzieciom w ramach projektu społecznego „Codziennie bądźmy razem”. Książeczka z płytą CD „Najpiękniejsze polskie kołysanki” będzie dostępna w sklepach Biedronka już od 24 lipca br. 

Kilkuset młodych zawodników z trzech kontynentów będzie grać o puchar V Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka organizowanych w dniach 15-16 lipca na warszawskim stadionie Legii. W wydarzeniu wezmą udział światowe gwiazdy piłki nożnej, znani aktorzy i dziennikarze rozegrają swój własny mecz, a wszyscy uczestnicy będą mogli degustować potrawy pochodzące z krajów młodych piłkarzy i piłkarek.  

Bułgaria, Chorwacja, Cypr i Grecja – z tych krajów pochodzą kulinarne specjały dostępne w ramach kolejnej odsłony akcji tematycznej „Codziennie odkrywaj nowe smaki. Kuchnia Bałkańska” w Biedronce. Oferta jest dostępna od 29 czerwca.

W ramach akcji Festiwal polskiej cielęciny Biedronka oferuje różową cielęcinę pod marką „Kraina Mięs“, której produkcja jest kontrolowana „od zagrody do widelca“, czyli na każdym etapie wzrostu i żywienia zwierząt ze szczególną troską o ich dobrostan. Produkt jest dostępny w ofercie czasowej w wybranych lokalizacjach. Najbliższa odsłona akcji potrwa od 22 do 28 czerwca br. 

Podaruj książkę wszystkim, których kochasz – zachęca Biedronka, dołączając ponownie do promującej czytelnictwo akcji „Książka na św. Jana”. W jej ramach 19 czerwca do sprzedaży w sklepach sieci trafi m.in. szeroka oferta książek dla dzieci oraz pozycje obowiązkowe dla fanów kryminałów, literatury obyczajowej i historycznej. W ofercie znajdzie się w sumie blisko 70 tytułów. 

Martyna Juchniewicz, Zuzanna Milewska i Edyta Klaper – studentki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi – zostały laureatkami piątej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki”. Ich zadaniem było stworzenie nadruków na tekstylia do dziecięcej sypialni. Produkty z projektami zwyciężczyń trafią do sprzedaży w sklepach Biedronka na początku 2018 roku.

Grzegorz Majchrowski – z wykształcenia rzeźbiarz, którego największą pasją jest sztuka – został laureatem pierwszego etapu konkursu „Piórko 2017. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Napisana przez niego bajka o strachu na wróble stanie się teraz inspiracją dla ilustratorów, którzy do 17 lipca – w ramach drugiego etapu konkursu – będą mogli przesłać swoje prace graficzne obrazujące zwycięski tekst. Laureaci obu etapów konkursu dostaną po 100 tys. zł każdy.

Strony

X