Biedronka

Już po raz siódmy Biedronka okazała się najsilniejszą medialnie marką spośród wszystkich badanych sieci handlowych w rankingu Top Marka realizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-service”.

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości – są oni „Świeżoznawcami”. To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych.

Już jest: elegancka, nowoczesna, ekologiczna, położona w atrakcyjnym punkcie – pierwsza Biedronka w Niedrzwicy Dużej. Sklep ruszył 30 października i zachęca atrakcjami na otwarcie.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw spółce Jeronimo Martins Polska (JMP). Zarzuty dotyczą uwidaczniania niższych cen przy produkcie, a następnie naliczania wyższej ceny w kasie w sklepach sieci Biedronka.

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, wybrał partnera, który wesprze firmę w procesie wdrożenia i zajmie się obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych. Jeronimo Martins podpisało w tym zakresie umowę z PKO TFI.

Dnia 15 października w Kielcach swoje podwoje otworzyła najnowocześniejsza Biedronka w Świętokrzyskiem. Wśród innowacji klienci znajdą aż trzy kasy samoobsługowe.

Biedronka po raz pierwszy zaprezentuje się na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Na rozpoczynających się w czwartek 17 października br. targach sieć przedstawi swoją ofertę dla partnerów biznesowych. Obecnie w całym kraju funkcjonuje ok. 70 placówek franczyzowych sieci.

Mieszkańcy Leśnej Polany w nowej odsłonie akcji „Gang Słodziaków” przekazują cenną wiedzę na temat ekologii. Aby rozbudzić w dzieciach troskę o środowisko Biedronka przygotowała specjalną broszurę o segregacji odpadów, którą będzie można otrzymać za darmo dzięki zakupom w najbliższą sobotę, 12 października. Ponadto już wkrótce Biedronka wspólnie z Fundacją Arka zasadzi w Polsce tysiące drzew.

Sklep sieci Biedronka w Częstochowie przy ul. Warszawskiej 43 otwarto po modernizacji. Sklep przyciąga klientów nowoczesnym wyglądem – elewacją w eleganckim kolorze oraz dużymi przeszkleniami.

Październik w tym roku to gorący okres w Biedronce. Co tydzień nowe placówki będą otwierać się w całej Polsce. Na klientów z okazji otwarć czekać będą produkty w niskich cenach, degustacje i inne dodatkowe atrakcje.

Strony

X

Przeczytaj również