Big-Active

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Big-Active, promująca nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Działania reklamowe obejmą emisję spotu w największych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej sieci kin oraz zakrojoną na szeroką skalę komunikację on-line.

We wrześniu startuje kampania wspierająca kategorię herbat zielonych marki Big-Active. W ramach kampanii spot reklamowy herbat, pod hasłem „Dopełnienie dobrych chwil”, emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych, jak również w Internecie i w wybranych kinach w całej Polsce. W ramach kampanii zaplanowano także działania PR i promocję kategorii w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do końca roku.

Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Marka Big-Active, w której portfolio znajdują się czerwone herbaty z dodatkiem cytrusów, zachęca do poznania ciekawostek dotyczących czerwonej herbaty Pu-Erh oraz sposobów jej zaparzania. 

Marka Big-Active odświeżyła opakowania herbat zielonych. Najnowsza szata graficzna podkreśla niezwykłe połączenie herbaty zielonej oraz egzotycznych owoców. Ponadto od teraz w linii znajdziemy nowy smak zielonej herbaty Big-Active z papają i jagodami goji.

Syropy funkcjonalne Herbapol to idealna propozycja dla osób dbających o zdrowie, poszukujących produktów smacznych, a zarazem pożytecznych. To unikalne połączenie pysznych owoców i składników aktywnych wspierających organizm.

X

Przeczytaj również