Big-Active

Herbata biała to najmniej przetworzony rodzaj herbaty, charakteryzujący się wyjątkowo delikatnym smakiem i aromatem. W ofercie marki Big-Active debiutuje właśnie nowy wariant tego naparu, tym razem z dodatkiem aloesu. To wyjątkowe połączenie składników sprawia, że każda filiżanka jest źródłem przyjemnych doznań i doskonałym sposobem wsparcia organizmu. Herbata dostępna jest w opakowaniach zawierających 20 transparentnych torebek typu Look Bag™, przez które doskonale widać duże kawałki liści.

Z początkiem marca startuje kampania spotów sponsorskich, będąca dopełnieniem lutowej kampanii telewizyjnej herbat zielonych marki Big-Active. Znane z dużych kawałków liści i niestandardowych połączeń z barwnymi płatkami kwiatów i owocami, herbaty ekspresowe marki Big-Active to gwarancja intensywnego smaku najwyższej jakości herbaty zielonej. Spoty zobaczymy w największych stacjach telewizyjnych.

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Big-Active, promująca nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Działania reklamowe obejmą emisję spotu w największych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej sieci kin oraz zakrojoną na szeroką skalę komunikację on-line.

We wrześniu startuje kampania wspierająca kategorię herbat zielonych marki Big-Active. W ramach kampanii spot reklamowy herbat, pod hasłem „Dopełnienie dobrych chwil”, emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych, jak również w Internecie i w wybranych kinach w całej Polsce. W ramach kampanii zaplanowano także działania PR i promocję kategorii w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do końca roku.

Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Marka Big-Active, w której portfolio znajdują się czerwone herbaty z dodatkiem cytrusów, zachęca do poznania ciekawostek dotyczących czerwonej herbaty Pu-Erh oraz sposobów jej zaparzania. 

Marka Big-Active odświeżyła opakowania herbat zielonych. Najnowsza szata graficzna podkreśla niezwykłe połączenie herbaty zielonej oraz egzotycznych owoców. Ponadto od teraz w linii znajdziemy nowy smak zielonej herbaty Big-Active z papają i jagodami goji.

Syropy funkcjonalne Herbapol to idealna propozycja dla osób dbających o zdrowie, poszukujących produktów smacznych, a zarazem pożytecznych. To unikalne połączenie pysznych owoców i składników aktywnych wspierających organizm.

X

Przeczytaj również