Bricomarché

Grupa Muszkieterów wypracowała w 2018 r. obroty w wysokości 7,5 mld zł. Jest to wynik o 5,5% wyższy, czyli o blisko 400 mln zł, w porównaniu z rokiem poprzednim. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wyniosły odpowiednio powyżej 5,16 mld zł i ponad 2,3 mld zł. Oznacza to wzrosty kolejno o 3,4% i 10,3% rok do roku.

Sklepy Intermarché i Bricomarché w Ostrowie Wielkopolskim zmieniły lokalizację. Markety są obecnie bardziej nowoczesne, mają większe sale sprzedaży – łącznie o ok. 1500 mkw. – szersze gamy produktów dostępnych dla klientów, a także parking na około 180 miejsc. Sklepy znajdują się obecnie przy ul. Poznańskiej, w bliższej odległości od centrum miasta niż wcześniej.

Intermarché i Bricomarché, działające w ramach Grupy Muszkieterów, podczas XVI edycji Targów Franczyzy prezentują unikalny model franczyzowy i opowiadają o zasadach współpracy oraz prowadzenia sklepów pod tymi szyldami. Największe tego typu wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej i drugie w Europie po targach we Francji, trwa od 18 do 20 października br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, już od 11 lat prowadzi działania na rzecz promocji profilaktyki raka piersi w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”.

Obroty Grupy Muszkieterów po trzecim kwartale 2018 r. wyniosły blisko 5,5 mld zł i były o prawie 6% wyższe w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wzrosły w ujęciu rok do roku odpowiednio o ok. 4 % i ok. 11% rok do roku.

Dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, 27 miejsc pracy, współpraca z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla mieszkańców to główne korzyści dla Świdnika, które przyniesie nowy supermarket Grupy Muszkieterów. Bricomarché przy ul. Sportowej 1, będący 4. sklepem tej sieci w województwie lubelskim oraz 152. w Polsce, oficjalnie rozpoczął działalność dzisiaj.

Troska o stały rozwój zawodowy pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji jest jednym z priorytetów Grupy Muszkieterów. Firma organizuje szeroki wachlarz kursów dla pracowników. Są to m.in. szkolenia w ramach projektu Akademia Kierowników, w których wzięło już udział 85 osób z różnych regionów Polski.

Bricomarché z sukcesem realizuje swoją strategię, umacniając pozycję rynkową nie tylko w małych miejscowościach, lecz także w dużych miastach. Nowy market sieci we Wrocławiu przy ul. Królewieckiej 72 jest 150. punktem Bricomarché w Polsce.

18 kwietnia zostanie otwarty pierwszy w Poznaniu supermarket Bricomarché. Sklep znajdować się będzie w Galerii Pestka i zajmie lokal po działającym wcześniej w tym miejscu sklepie Praktiker. 

W 19. sklepach sieci Intermarché i Bricomarché na terenie całego kraju trwa zbiórka pieniędzy pod hasłem „Wrzuć resztę do skarbonki”.

Strony

X

Przeczytaj również