Carlsberg podsumowuje trzyletnią kampanię społeczną

Aktualności

Carlsberg podsumowuje trzyletnią kampanię społeczną

10 kwietnia 2017

„Weź mnie w obroty” to kampania społeczna prowadzona przez firmę Carlsberg Polska mająca na celu promowanie i informowanie o tym, jak duże znaczenie ma świadome korzystanie z butelek zwrotnych. Zaledwie 6% konsumentów przy zakupie piwa zwraca uwagę na jego opakowanie. Tylko 14% ma świadomość, że korzystanie ze szklanych butelek zwrotnych pomaga oszczędzać energię i surowce. Co ósma osoba, która kupiła napój w butelce zwrotnej, przyznaje, że nigdy nie próbowała jej zwrócić . Zachęcanie do oddawania do sklepów butelek zwrotnych, a przez to ochronę środowiska naturalnego, miał na celu Carlsberg Polska, realizując przez trzy lata kampanię społeczną „Weź mnie w obroty”. – Trzy lata kampanii „Weź mnie w obroty” pokazało, że jest jeszcze sporo do zrobienia w budowaniu nawyku odnoszenia butelek zwrotnych do sklepów. Nadzieję budzi fakt, że bardzo wielu konsumentów jest zainteresowanych i chcą zwracać butelki. Przeszkodą jest często konieczność zachowania i okazywania paragonu, wymagana w niektórych sklepach. Warto kontynuować edukację w tym zakresie, ale również motywować konsumentów wyższą kaucją – powiedziała Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. komunikacji Carlsberg Polska.