Carlsberg Polska

Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku kampanię wspierają niezwykłe osoby ze świata motoryzacji, sportu i muzyki. Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos oraz Vienio opowiadają o swoim podejściu do  alkoholu w filmikach edukacyjnych.

W 2018 r. Carlsberg Polska osiągnął dobre wyniki, w tym wzrost wolumenu i wartości sprzedaży, zamykając rok udziałami wolumenowymi ok. 20% i wartościowymi ok. 19%.

Carlsberg Polska podsumował 5. edycję programu grantowego InicJaTyWy. W jego ramach 80 pracowników-wolontariuszy zrealizowało 12 projektów, przepracowując w sumie 1328 godzin na rzecz społeczności Brzeska, Sierpca i Szczecina.

Z dniem 1 stycznia 2019 r. Tomasz Blawat, obecny prezes zarządu Carlsberg Polska, obejmie stanowisko prezesa zarządu Carlsberg Wielka Brytania. Prezesem zarządu Carlsberg Polska zostanie Paul Davies, obecnie piastujący rolę wiceprezesa ds. Craft & Speciality odpowiedzialnego globalnie za piwa kraftowe i specjalności piwne  w Grupie Carlsberg.

Z badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Trzeźwo myślę” na zlecenie Carlsberg Polska wynika, że choć Polacy potrafią odpowiedzialnie odmawiać spożycia alkoholu, to wciąż potrzebna jest edukacja w tym obszarze. Dotyczy to również takich kwestii, jak picie alkoholu w trakcie ciąży oraz spożywanie go przez osoby niepełnoletnie.

Większość, bo ponad 80 proc. Polaków konsumuje alkohol rozsądnie i z umiarem. Potrafi sięgać po alkohol odpowiedzialnie i ma odwagę powiedzieć „nie” – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej  „Trzeźwo myślę” na zlecenie Carlsberg Polska.

Pięć dobrych praktyk z zakresu zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska znalazło się w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”: program BHP „W kierunku kultury zero wypadków”, „Zielone Biuro”, kampania społeczna „Trzeźwo myślę”, Kodeks Etyki i postępowania Grupy Carlsberg i program grantowy „InicjaTyWy”.      

Dnia 7 marca 2018 r. odbyła się konferencja prasowa zorganizowana w nowej siedzibie firmy Carlsberg Polska w Warszawie, przy ulicy Krakowiaków 34, którą prowadził Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska. Omówił on wyniki firmy w 2017 r. oraz przedstawił plany i nowości na ten rok.

Redukcja zużycia energii elektrycznej na poziomie 40 proc. rocznie w Browarze Kasztelan, dotarcie do 3,5 mln osób z komunikacją nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, blisko 1500 godzin przepracowanych społecznie – to tylko niektóre dane i efekty działań podjętych przez Carlsberg Polska w 2016 r. Ich podsumowanie prezentuje pierwszy Raport Zrównoważonego Rozwoju.

Carlsberg Polska po raz kolejny angażuje się w ogólnopolską sztafetę charytatywną Business Run. Firmę będzie reprezentować 12 drużyn – wolontariuszy z różnych części Polski, którzy pobiegną, by wspierać osoby z niepełnosprawnością ruchową.

Strony

X