Carrefour

Carrefour Polska stale ulepsza i rozwija Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W tym celu wśród klientów sieci przeprowadzone zostało badanie dotyczące widoczności i zrozumienia oznaczeń. Jego wyniki posłużą do dalszego rozwoju systemu, a omówione zostały podczas Komitetu Naukowego SENS.

Po sukcesie zeszłorocznych pokazów filmowych, jakie odbyły się w ramach cyklu pt. „Samochodowe kino letnie”, Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych – ponownie zaprasza na wakacyjne spotkanie z kinowymi hitami. Wakacyjna atrakcja odbędzie się na parkingach galerii handlowych. Pierwsze pokazy filmowe już w najbliższy piątek.

Francuski Carrefour  i brytyjskie Tesco poinformowały o nawiązaniu globalnej współpracy. Dzięki temu będą mogły one zaproponować swoim klientom niższe ceny, co ma pomóc skuteczniej konkurować z dyskontami.

1 lipca 2018 r. stanowisko dyrektora generalnego Carrefour Polska objął Christophe Rabatel. To menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarach finansów i handlu. Karierę zawodową rozpoczął w 1995 r. w Deloitte, pracując w oddziałach w Paryżu i Montrealu. Z Grupą Carrefour związany jest od 14 lat. 

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 30 czerwca-1 lipca br. w Chorzowie, na parkingu przed Galerią AKS. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Carrefour Polska oraz spółka 4Mobility nawiązały współpracę i rozszerzają portfolio rozwiązań oferowanych klientom. W ramach umowy partnerskiej 4Mobility udostępnia usługę carsharingu przy trzech największych hipermarketach Carrefour w Warszawie, a użytkownicy aplikacji „Mój Carrefour” mogą korzystać z kuponów zniżkowych i taniej podróżować wypożyczonymi „na minuty" autami.

W Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie ogłoszono wyniki XII edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm (ROF). W gronie firm najbardziej zaangażowanych na rzecz CSR w Polsce znalazł się Carrefour Polska. Sieć zajęła drugie miejsce w kategorii „Usługi, handel i transport” oraz szóstą lokatę w TOP10 całego rankingu.

Hipermarkety Carrefour w Bydgoszczy po raz kolejny włączyły się w organizację Blogger Food Festival. Sklepy dostarczyły produkty, które w swoich potrawach wykorzystali szefowie kuchni. Wsparcie wydarzenia wpisuje się w realizację kampanii sieci „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu między innymi popularyzowanie zdrowego odżywiania wśród Polaków.

Carrefour rozpoczął implementację produkcyjną systemu Globalnej Synchronizacji Danych (GDSN) w Polsce. Polska jest kolejnym po Francji, Brazylii i Tajwanie krajem, w którym Carrefour konsekwentnie wdraża system do wymiany danych produktowych w ramach realizacji swojej strategii cyfrowej transformacji. Celem projektu jest całkowite wyeliminowanie kart produktowych i zastąpienie ich elektroniczną wymianą danych opartą na globalnych standardach GS1. W ramach nowego systemu działa już 5 dostawców sieci, a kolejnych 18 przygotowuje się do jego wdrożenia.

Światowy Dzień Środowiska obchodzony był 5 czerwca. Carrefour Polska włączył się w Kampanię Zielona Wstążka #DlaPlanety zorganizowaną z tej okazji. W ramach ekologicznego zobowiązania sieć ogłosiła, że Grupa Carrefour do 2022 r. zredukuje masę opakowań marki własnej o 5% w stosunku do 2017 r.

Strony

X