Carrefour

Carrefour Polska, właściciel i zarządca sieci centrów handlowych, zachęca klientów do troski o zdrowie. Podczas szeregu różnorodnych spotkań edukacyjnych zaplanowanych w bieżącym roku, klienci dowiedzą się między innymi, jak zapobiegać chorobom serca czy zadbać o higienę jamy ustnej najmłodszych.

Ożywienie gospodarcze w wielu regionach świata sprzyja globalnym sprzedawcom detalicznym. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,4 biliona dolarów. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. 

Grupa Carrefour przedstawiła swój plan strategiczny „Carrefour 2022”. Grupa określiła swoją globalną strategię - jest nią zapewnienie klientom najwyższego komfortu konsumpcji oraz zostanie światowym liderem w dziedzinie transformacji żywieniowej. Grupa zapowiada głęboką transformację, rozpoczynając realizację planu biznesowego.

Carrefour od 2014 r. realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour przygotował specjalny katalog „Zdrowie na talerzu”. Klienci znajdą w nim nie tylko szeroką ofertę zdrowych produktów, ale także porady dyplomowanego dietetyka i inspiracje do stworzenia zbilansowanych posiłków. 

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w centralnym regionie Polski częściej niż w innych regionach stwierdza się prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-wschodnim największa liczba dzieci ma prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.

Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska, otrzymał nominację do Komitetu Wykonawczego Grupy Carrefour, w którym będzie odpowiedzialny za rynek belgijski, polski i rumuński.

Dnia 13 listopada wystartowała akcja promocyjna firmy Podravka. W jej ramach za zakup produktów marek Vegeta i/lub Podravka w sklepach sieci Carrefour oraz wykonanie prostego zadania można wygrać 10 000 zł. 

Carrefour Polska w ramach prowadzonej rekrutacji start-upów zakwalifikował SmartCart do programu rozwojowego, obejmującego również pomoc w uzyskaniu finansowania projektu. Rozwiązanie będące połączeniem wózka sklepowego, kasy i wagi, zostanie pilotażowo wdrożone w wybranych sklepach sieci.

Carrefour Polska wdraża na swojej stronie internetowej koncept Marketplace, do którego dołączają zewnętrzni dostawcy. W ten sposób firma rozbudowuje swój asortyment produktów i zapewnia klientom szeroki wybór towarów.

Strony

X