Carrefour

Francuska sieć Carrefour poinformowała o swoich globalnych wynikach w III kwartale br. Po opublikowaniu tych danych giełdowy kurs wzrósł o ponad 9%, wartość giełdowa zwiększyła się z 12,5 do 13,6 mld euro.

W weekend w Białymstoku odbyła się zbiórka żywności „Podziel się…” organizowana przez Bank Żywności Suwałki-Białystok. W akcję włączyły się 2 lokalne hipermarkety sieci Carrefour. Zbiórka organizowana była z okazji Światowego Dnia Żywności i Międzynarodowego Dnia Walki z Ubóstwem, które przypadają kolejno 16 i 17 października.

W najbliższą niedzielę, 14 października wystartują w Krakowie dwa popularne biegi: 5. PZU Cracovia Półmaraton Królewski oraz „5 dla Niepodległej”. Podczas obu wydarzeń Carrefour Polska będzie aktywnie promował zdrowy styl życia oraz zachęcał mieszkańców Krakowa do świętowania przypadającej w tym roku 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.

Promocja „Szalona 5” powraca do Carrefour. Do końca października klienci mogą otrzymać zwrot wydatków – nawet do 500 zł – za jedne z pięciu dokonanych w sklepach sieci zakupów. W tym roku promocją objęte są zarówno hiper-, jak i supermarkety sieci, a akcja odbywa się również za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mój Carrefour.

Carrefour Polska rozszerzył dostępność usługi Scan&Go o ponad 30 nowych hiper- i supermarketów w całej Polsce. Nowa usługa, dzięki aplikacji „Mój Carrefour”, pozwala klientom na samodzielne skanowanie produktów oraz szybką płatność za zakupy w dedykowanych kasach, bez potrzeby wykładania produktów na taśmę.

Carrefour Polska rozszerza usługę odbioru zakupów Click&collect o nowy segment sklepów. Klienci sieci mają teraz możliwość odbierania produktów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na platformie Carrefour.pl, nie tylko w hipermarketach i supermarketach sieci, ale również w wybranych sklepach osiedlowych w Warszawie, w których sieć testuje obecnie nową usługę.

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 29-30 września br. w Kaliszu, na parkingu przed Galerią Kalisz, przy ul. Poznańskiej. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Carrefour Polska wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze 11 sklepów w nowym koncepcie zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk. Carrefour poszukuje także kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych w modelu franczyzowym.

Carrefour Polska, po raz czwarty z rzędu, został głównym partnerem French Touch – największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci Carrefour w Polsce, odbywa się akcja handlowa „Odkryj Francji Czar”, w ramach której klienci sieci mogą skorzystać z wielu dedykowanych promocji na francuskie specjały i marki.

Fundacja Carrefour przekazała Fundacji AgriNatura oraz Społecznemu Instytutowi Ekologicznemu granty na wsparcie projektów z zakresu polskiego rolnictwa ekologicznego. To ważny element wdrażania strategii Transformacji Żywieniowej przez Carrefour oraz realizacji Act For Food – ogólnoświatowego programu konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości.

Strony

X