Carrefour

W środę, 18 kwietnia br. Carrefour otworzył w Tuchowie czwarty supermarket franczyzowy, który jest elementem nowej oferty dla franczyzobiorców. W sklepie zastosowano wiele rozwiązań z supermarketów własnych sieci.

Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla kupujących na platformie sprzedażowej Carrefour.pl. Do 30 kwietnia br. klienci mogą skorzystać z darmowej dostawy szerokiego portfolio wybranych produktów niespożywczych spośród wszystkich dostępnych na stronie kategorii.

Carrefour po raz drugi został sponsorem Gdańsk Maratonu, którego 4 edycja odbędzie się już w najbliższy weekend. Działanie jest elementem realizowanej od 2014 r. kampanii „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu między innymi popularyzowanie zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników sieci.

W Carrefour duże rodziny, które posiadają aplikację Mój Carrefour oraz Kartę Dużej Rodziny, mogą płacić mniej za zakupy, łącząc dodatkowo dostępne rabaty.

Przedstawiciele 7 poznańskich sklepów Carrefour we współpracy z Caritas przekazali pomoc 14 rodzinom, które ucierpiały w wyniku wybuchu gazu. 4 marca br. w jednym z budynków na poznańskim Dębcu doszło do katastrofy budowlanej.

Przyjęta przez Carrefour Polska w 2017 r. strategia omnikanałowości zaowocowała wdrożeniem nowych, innowacyjnych projektów, otwarciami sklepów i wzrostem wyników poszczególnych formatów handlowych. W nadchodzącym roku firma chce wzmocnić swoją pozycję lidera przemian technologicznych w handlu oraz rozpocząć transformację żywieniową w Polsce.

Carrefour, po połączeniu swoich serwisów food i non-food w jedną platformę sprzedażową carrefour.pl, inwestuje w rozwój oferty. W celu jeszcze lepszej współpracy z dostawcami sieć organizuje 28 marca dzień otwarty, który pozwoli dostawcom uruchomić nowy kanał sprzedaży i zaoferować wybrane portfolio swoich produktów na dynamicznie rosnącej platformie Carrefour.

Sieci handlowe po raz kolejny angażują się w Wielkanocną Zbiórkę Żywności organizowaną przez Federację Polskich Banków Żywności. W tym roku akcję zaplanowano na 16 i 17 marca. Odbędzie się ona w ponad 300 miastach Polski. Weźmie w niej udział 28 tysięcy wolontariuszy, którzy będą zachęcać do dzielenia się żywnością w ponad 2 tysiącach sklepów.

W najnowszym spocie sieć Carrefour Polska promuje specjalną ofertę na kosmetyki i produkty do pielęgnacji.

Stanowisko Dyrektora Generalnego SCA PR Polska objął Armen Papazjan. W Dyrekcji Handlowej sieci spożywczej Intermarché odpowiada za jej zarządzanie.

Strony

X