Carrefour Polska

6 grudnia br. podczas konferencji w Ministerstwie Rozwoju Carrefour Polska dołączył do Partnerstwa na rzecz celów zrównoważonego rozwoju. Podczas spotkania zaprezentowano przewodnik dla firm „SDGs w Praktyce”, którego partnerem branżowym jest Carrefour.

Trwa kolejny etap modernizacji Centrum Handlowego AKS w Chorzowie. Obecnie prowadzone są prace związane z remodelingiem pasażu oraz fasady obiektu.

8 listopada br. Carrefour otworzył swój pierwszy supermarket w Zielonej Górze. Na powierzchni ponad 1 000 mkw. klienci znajdą bogatą i różnorodną ofertę ponad 14 tysięcy produktów. To siódmy supermarket otwarty przez Carrefour w 2017 roku.

Carrefour Polska kontynuuje modernizację swoich obiektów. We wrześniu rozpoczął się remodeling kolejnego sklepu z portfolio firmy. Odnowioną fasadę oraz pasaże wkrótce uzyska Galeria Kalisz.

Carrefour Polska – Partner Strategiczny „French Touch organizuje uroczystą Galę French Touch. To wyjątkowe wydarzenie, pod patronatem Ambasady Francji, odbędzie się 14 października br. o godz. 19:30 w Teatrze Wielkim.

W trakcie gali II edycji Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 celów” w Poznaniu, Carrefour Polska otrzymał „Złotą Tarczę”. Nagroda została przyznana za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii przedsiębiorstwa i fundacje korporacyjne dla filmu „Pszczele hotele od Carrefour”.

Carrefour Polska przekazał na rzecz Banku Żywności w Krakowie, samochód-chłodnię ufundowany z grantu Fundacji Carrefour. Przekazanie pojazdu miało miejsce podczas uroczystej gali urodzinowej, zorganizowanej w ramach obchodów 20-lecia istnienia krakowskiego BŻ.

W ramach sezonu biegowego 2017, Carrefour zwiększa swoje zaangażowanie we wsparcie popularnych wydarzeń biegowych w Krakowie. Sieć została po raz pierwszy sponsorem 11. PZU Biegu Trzech Kopców.

Carrefour Polska rozpoczął współpracę ze Schroniskiem „Na Paluchu” w Warszawie. W sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu promującego ofertę jesienno-zimowej odzieży wystąpili jego podopieczni.

Carrefour po raz kolejny został partnerem PZU Maratonu Warszawskiego, który odbędzie się 24 września br. Zaangażowanie Carrefour w wydarzenia biegowe w Polsce jest związane z realizacją kampanii „Z miłości do Zdrowia”.

Strony

X