Cisowianka Perlage

Premierą opery Ignacego Paderewskiego „Manru” Teatr Wielki – Opera Narodowa zainaugurował nowy sezon artystyczny 2018/19. Wybór akurat tego tytułu jako pierwszej premiery nowego sezonu nastąpił również ze względu na obchody 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Ignacy Paderewski, jako premier i minister spraw zagranicznych niepodległościowego rządu, jest jej naturalnym symbolem.

Mille Miglia to bezsprzecznie jedno z najważniejszych wydarzeń zarówno w światowym kalendarzu motoryzacyjnym jak i towarzyskim – wyjątkowe święto celebrowane przez uczestników, miłośników wspaniałej motoryzacji i mieszkańców malowniczych włoskich miasteczek, przez które przebiega trasa wyścigu Tysiąca Mil.

Cisowianka Perlage po raz trzeci oficjalnym sponsorem głównym legendarnego wyścigu tysiąca mil. 

Cisowianka Perlage nawiązała współpracę z Filharmonią Poznańską. Nie jest to pierwszy tego typu zabieg. Od 4 lat marka jest partnerem Teatru Wielkiego – Opery Narodowej.

Cisowianka Perlage od kilku lat aktywnie angażuje się we wsparcie dla kultury i sztuki w Polsce. Już trzeci sezon z kolei marka współpracować będzie z Teatrem Wielkim – Operą Narodową.

Cisowianka Perlage, która bardzo silnie kojarzona jest ze światem mody, aktywnie wspiera również kulturę i sztukę. Marka została na kolejny sezon partnerem Teatru Wielkiego – Opery Narodowej.

 

W związku ze zbliżającą się premierą najnowszego filmu o przygodach Jamesa Bonda, w którym to jedną z głównych ról gra Monica Bellucci 19 października rozpocznie się kampania reklamowa Cisowianki Perlage, która potrwa do połowy listopada.

Już po raz 10-ty Nowy świat w Warszawie, wzorem Londynu, Paryża i Nowego Jorku, zamienił się w centrum polskiej mody i designu. Na tym wydarzeniu nie mogło zabraknąć Cisowianki Perlage, która od lat aktywnie wspiera najlepszych projektantów mody w Polsce.

X