CMR

Jak wynika z danych CMR i PIH, w czerwcu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 7,5% wyższa niż w maju 2019 r., natomiast liczba transakcji wzrosła w tym czasie o około 9%. W porównaniu z czerwcem 2018 r. odnotowano wzrost obrotów w tym formacie placówek o 9,4%, choć liczba transakcji zwiększyła się w tym czasie tylko o 2%.

Jak wynika z danych CMR i PIH, w maju 2019 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 mkw. były o 2% wyższe niż w kwietniu, a liczba transakcji zwiększyła się w tym czasie o 3%. W porównaniu gorącym majem 2018 r. liczba transakcji obniżyła się jednak o 3,8%.

Jak wynika z danych CMR i PIH, w marcu 2019 r. liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o prawie 17% wyższa niż w lutym, co przełożyło się na wzrost obrotów w tym kanale o nieco ponad 16%. W porównaniu marcem 2018 r. zarówno liczba transakcji, jak i wartość sprzedaży wzrosły o około 4%.

Jak wynika z danych CMR, w lutym 2019 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. w porównaniu do lutego 2018 r. wzrosła o 10%, a liczba transakcji była o prawie 5% wyższa niż przed rokiem. W porównaniu ze styczniem 2019 r. obroty obniżyły się o 2,8%, natomiast łączna liczba transakcji spadła o około 1%.

Jak wynika z danych CMR, w styczniu 2019 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. w porównaniu do stycznia 2018 r. wzrosła o 6,3%, chociaż liczba transakcji była o prawie 2% niższa niż przed rokiem. W porównaniu z grudniem 2018 r. obroty obniżyły się o 10,9%, natomiast łączna liczba transakcji spadła o około 2%.

Konsumenci z roku na rok coraz chętniej sięgają po produkty z kategorii serków kanapkowych. Według danych paragonowych CMR liczba transakcji z zakupem tej kategorii w 2017 r. wzrosła o 4,9% w stosunku do 2016 r., a w 2018 r. wzrost ten wyniósł aż 7,2%.

Jak pokazują dane CMR, w grudniu 2018 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, mimo iż liczba transakcji spadła w tym czasie o 2,5%. W porównaniu z listopadem 2018 r. łączne obroty placówek małego formatu zwiększyły się o 8,6%.

Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2018 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 4,1% wyższa niż rok wcześniej i o 9,2% niższa niż w październiku 2018 r.

Jak wynika z danych CMR, w październiku 2018 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 mkw. były o 2,2% wyższe niż we wrześniu i o 5,1% wyższe niż w październiku 2017 r. Całkowita liczba transakcji utrzymała się na poziomie sprzed roku, ale w porównaniu do września nieznacznie spadła.

Wafelki impulsowe to popularna przekąska, po którą często sięgają klienci sklepów małoformatowych do 300 mkw. Wafelki, podobnie zresztą jak i batony, najlepiej sprzedają się jesienią – ich sprzedaż rośnie skokowo wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, ponieważ tego typu słodkości często trafiają do szkolnego tornistra jako zamiennik lub dodatek do drugiego śniadania.

Strony

X