Coca-Cola

W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz – autorką książek kulinarnych, producentką telewizyjną, prowadzącą program "Ewa gotuje" oraz członkinią jury "Top Chef". Wśród zaplanowanych działań jest m.in. sponsoring 4-odcinkowego, premierowego cyklu "Ewa, ugotuj nam to!" oraz tematyczne lokowanie Coca-Cola Orginal oraz Coca-Cola Zero Cukru w autorskim programie "Ewa gotuje".

Od 1 maja Coca-Cola HBC Polska będzie mieć nowego prezesa, którym został Jaak Mikkel, będący dotychczas dyrektorem generalnym i prezesem zarządu koncernu na Rumunię. Zastąpi on na stanowisku prezesa polskiego oddziału Nikosa Kalaitzidakisa.

Coca-Cola zadeklarowała fundamentalną zmianę swojego podejścia do opakowań. Jej ambicją jest, aby do 2030 r. uzyskać 100 proc. zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek.

Poczuj zaskakującą fuzję smaków w nowych napojach herbacianych FUZETEA. To kompozycja starannie dobranych smaków: herbaty, owoców, ziół i kwiatów. FUZETEA dostępna jest na rynku aż w pięciu wariantach, dzięki czemu każdy będzie mógł odnaleźć swoją ulubioną kompozycję. 

Najwięksi w Europie producenci napojów gazowanych, jak Coca-Cola, Red Bull i Pepsi, zobowiązali się zmniejszyć ilość cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Ma to być odpowiedź sektora na politykę UE dotyczącą redukcji cukru w żywności, zwłaszcza przeznaczonej dla dzieci.

„Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” – to nowe hasło kampanii marketingowej marki. Nowa szata graficzna napoju związana jest ze strategią „One Brand” wprowadzoną przez producenta od ubiegłego roku. 

Coca-Cola znowu zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku producent przekaże na orkiestrową licytację vouchery na wizytę dla dwóch osób w muzeum Coca-Coli w Atlancie oraz kask utytułowanego polskiego żużlowca.

Napoje Coca-Coli od stycznia są dostępne w nowej szacie graficznej. Jest to kontynuacja strategii „One Brand” wprowadzanej od ubiegłego roku. Celem projektu jest podkreślenie, że wszystkie napoje z logo Coca-Cola stanowią jedną markę dostępną na rynku w wielu wariantach.

 

Postać świętego Mikołaja w czerwonym stroju oraz kultowe ciężarówki Coca-Cola od lat stanowią najsilniejsze atrybuty świąteczne marki.  Anonsowane w TV zapoczątkowują wspólne oczekiwanie na grudniowe święta. Nie inaczej jest i w tym roku. 

Mikołaj Ciaś objął funkcję Dyrektora Marketingu w Coca-Cola Poland Services odpowiedzialnego za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

Strony

X