Colian

Od lutego do końca marca br. potrwa loteria „Milion Grześków do wygrania”. Każdy, kto w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków!

Marka Goplana nawiązała współpracę z Teatrem Fabryka Marzeń. Przez najbliższy rok będzie sponsorować sztukę „Chcesz się bawić? Zadzwoń”. To pierwsza inicjatywa marki w sferze kultury. 

Śliwka Nałęczowska została sponsorem tegorocznej gali finałowej plebiscytu Róże Gali, która odbyła się 19 listopada w Warszawie. Marka zaprezentowała się na tym prestiżowym wydarzeniu, podkreślając tym samym swoją przynależność do segmentu premium.

Firma Colian po raz kolejny stawia na bogatą, bożonarodzeniową ofertę. Wśród propozycji od marek Goplana i Solidarność znalazły się nowości, serie limitowane i hity sprzedażowe. Oferta ma szerokie wsparcie medialne oraz dedykowane standy w sklepach.

Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian.

Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019. Śliwka Nałęczowska konsekwentnie promuje elegancję, dobry smak i wyrafinowany design.

Colian Holding skupił 5 mln akcji własnych, uprawniających do 2,59% ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu. Akcjonariusze Colian Holding 30 lipca br. zdecydowali o wycofaniu akcji z obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Zarząd Grupy Colian zdecydował o całkowitym zaprzestaniu stosowania w produkcji jaj pochodzących z  chowu klatkowego. Zmiany wejdą w życie 1 stycznia 2019 r. i obejmą wszystkie produkty, zawierające w składzie surowce jajeczne.

Marka Grześki kolejny raz organizuje akcję na początek roku szkolnego. Dzieciom, które we wrześniu ruszą do szkół, producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa od połowy sierpnia do połowy września. 

Ponad 660 zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.

Strony

X