Danone

Krótkie dni, długie, mroźne wieczory i tęskne wyczekiwanie słonecznych i ciepłych dni. A gdyby tak zatrzymać się na chwilę, zanurzyć w miłych wspomnieniach i podarować sobie moment tylko dla siebie? Z nową Fantasią błogi odpoczynek będzie smakował jeszcze lepiej.

Tym, którzy wytrwale pracują nad realizacją noworocznych postanowień i chcą utrzymać motywację do działania, z pewnością przyda się dodatkowe wsparcie. Oprócz wyznaczenia sobie konkretnych, mierzalnych i skrupulatnie spisanych na papierze celów, warto zacząć pielęgnować w sobie chęć odkrywania drobnych, przyjemnych inspiracji każdego dnia.

Każdy kolejny rok to nowe doświadczenia i wyzwania, szczególnie dla dzieci, które świata się dopiero uczą. Uwielbiany przez dzieciaki Danonek tym razem zaprasza do wspólnych morskich przygód przy wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości.

Ponad 20 krajów z Europy oraz USA to odbiorcy produktów mlecznych Danone produkowanych w Polsce. Systematycznie rośnie liczba wariantów produktowych trafiających poza granice kraju, a firma Danone w Polsce deklaruje dalszy rozwój eksportu do Europy. Za produkcję i dystrybucję krajową oraz zagraniczną odpowiada Fabryka Danone w Bieruniu, która jest kluczowym miejscem dla firmy w całym regionie.

W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. Ponadto w nowej kampanii marka wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.

Na sklepowych półkach pojawiła się nowa propozycja od marki Danonki: koktajl mleczny, czyli jogurt do picia w pojedynczym opakowaniu. Danonki koktajl mleczny w wygodnej butelce ze słomką odpowiada na określone potrzeby żywieniowe dzieci w wieku szkolnym.

Marka Danonki przygotowała wyjątkową atrakcję dla osób wypoczywających nad polskim morzem – food truck z mrożonymi serkami na patyczku. Danonkowy pojazd czeka na dzieci i rodziców do 15 lipca w 11 nadmorskich miejscowościach.

Actimel dostępny jest w nowym formacie, dostosowanym do potrzeb klientów mniejszych sklepów, w których będzie można kupić pojedynczą buteleczkę produktu. Możliwość kupienia tylko jednej sztuki ułatwi konsumpcję Actimela np. w drodze do pracy czy domu.

W czerwcu na sklepowych półkach pojawią się promocyjne opakowania Danonków z letnimi gadżetami: kolorowymi patyczkami do przygotowania lubianych przez dzieci mrożonych serków.

Francuska firma odnotowała wyższe wyniki za I kwartał 2018 r., niż przewidywali analitycy rynkowi. Spowodowane jest to dużym popytem na rynku chińskim.

Strony

X

Przeczytaj również