Danonki

W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. Ponadto w nowej kampanii marka wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.

Marka Danonki odświeża opakowania jogurtów, które sprawdzą się jako część małego posiłku dziecka poza domem. W sierpniu na sklepowych półkach pojawiły się saszetki z bohaterem marki nawiązujące do szkolnych aktywności. Akcja będzie wspierana kampanią reklamową pod hasłem „Idealne do plecaka”.

Na sklepowych półkach pojawiła się nowa propozycja od marki Danonki: koktajl mleczny, czyli jogurt do picia w pojedynczym opakowaniu. Danonki koktajl mleczny w wygodnej butelce ze słomką odpowiada na określone potrzeby żywieniowe dzieci w wieku szkolnym.

Marka Danonki przygotowała wyjątkową atrakcję dla osób wypoczywających nad polskim morzem – food truck z mrożonymi serkami na patyczku. Danonkowy pojazd czeka na dzieci i rodziców do 15 lipca w 11 nadmorskich miejscowościach.

W czerwcu na sklepowych półkach pojawią się promocyjne opakowania Danonków z letnimi gadżetami: kolorowymi patyczkami do przygotowania lubianych przez dzieci mrożonych serków.

X