Delikatesy Centrum

Jak sprawić, by o punkcie sprzedaży działającym pod szyldem znanej franczyzy klienci mówili „nasz miejscowy sklep”? Kluczem do zdobycia serc klientów są bardzo dobre relacje między nimi a obsługą. O tym, jak stworzyć taką więź, opowiada pan Andrzej Ściebior, który pod Częstochową prowadzi sklepy Lewiatan i Delikatesy Centrum.

Delikatesy Centrum jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce umożliwiła swoim klientom korzystanie z wygodnych i bezpiecznych płatności mobilnych Android Pay.

Od lat pośrednio jestem związany z branżą handlową – buduję obiekty handlowe dla wielu sieci i indywidualnych inwestorów. Te doświadczenia postanowiłem wykorzystać w mojej miejscowości i postawić tu nowoczesny obiekt, w którym razem z żoną Ewą będziemy handlować. Obserwowałem, jak różne sieci franczyzowe funkcjonują i porównałem ich oferty. Delikatesy Centrum dawały: dobre pomysły, zaplecze logistyczne, sprawdzone koncepty i atrakcyjne warunki współpracy.

Eurocash nabędzie 50% udziałów w spółkach należących do franczyzobiorcy, który prowadzi 47 sklepów franczyzowych w ramach sieci Delikatesy Centrum. Łączna sprzedaż tych podmiotów przekracza 270 mln zł.

W 150 wybranych sklepach sieci w województwach małopolskim, podkarpackim i mazowieckiem trwa wspólna, dedykowana butelce zwrotnej akcja ekologiczna firm Carlsberg Polska i Delikatesów Centrum „Dbaj o przyrodę, a król gór Cię wynagrodzi”. 

W sezonie letnim właściwa ekspozycja napojów bezalkoholowych decyduje o wynikach sprzedaży. Badania pokazują, że w sklepach samoobsługowych aż 82% napojów sprzedaje się z półki (Sonar 2013).  Akademia Eurocash razem z Coca-Colą Hellenic, wykorzystując wiedzę i doświadczenie swoich ekspertów, opracowała zasady optymalnego ustawienia napojów bezalkoholowych. 

X