Diamant

Przed tegorocznym sezonem na produkty do domowego przygotowywania konfitur Diamant jako komplementarny dostawca i lider na rynku cukrów żelujących (*Pfeifer & Langen Marketing za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego Polska, sprzedaż w tonach, okres 2018, kategoria fixy i cukry żelujące) planuje działania promocyjne pod hasłem "Idealny sposób na konfitury”. 

Większość z nas nie użyłaby tego składnika w deserze. A szkoda, bo oryginalny dodatek sprawia, że ciasto staje się wilgotne, świeże i smaczne. Niepowtarzalny smak z  pewnością zaskoczy niejednego fana słodkości.

Marka Diamant startuje z jesienną akcją sprzedażową. Jeden z flagowych produktów z portfolio, cukier Dry Demerara, sprzedawany będzie wraz z atrakcyjnymi podkładkami do kawy. Do wyboru są 4 różne wzory. Akcja potrwa do połowy grudnia.

Diamant planuje kolejne działania promocyjne pod hasłem; „Słodkie chwile przyjemności”. Do opakowań Cukru Trzcinowego Diamant Dry Demararar 500 g dodane są w gratisie stylowe podkładki pod kubek. Mechanizm zbierania podkładek do kolekcji ma zachęcić Konsumentów do sięgnięcia po cukier trzcinowy. 

Oryginalny słodki smak, uwielbiany na całym świecie, otrzymywany jest z cukru. Marka Diamant produkuje go wyłącznie z polskich buraków w lokalnych cukrowniach. W zgodzie z naturą powstaje tam najwyższej jakości krystaliczny cukier, który każdego dnia osładza życie milionom Polaków. Obecnie na opakowaniu pojawił się znaczek „Z POLSKICH BURAKÓW, W zgodzie ze środowiskiem” będący gwarancją pochodzenia i jakości produktu.

Przed tegorocznym sezonem na produkty do domowego przygotowywania konfitur Diamant jako komplementarny dostawca i lider na rynku cukrów żelujących (*Pfeifer & Langen Marketing za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego Polska, sprzedaż w tonach, okres 2017, kategoria fixy i cukry żelujące) planuje działania promocyjne pod hasłem” Idealny sposób na konfitury”.

X