Dino

Dino Polska odnotowało w 2018 r. dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży (+30,8% do 5,8 mld zł), w tym bardzo dobry poziom sprzedaży w istniejącej sieci sklepów (LfL, +11,6%). Grupa notuje także dalszy wzrost rentowności. Wynik EBITDA wzrósł o 34,8%, a marża EBITDA zwiększyła się o 0,3 punktu procentowego do poziomu 9,3%.

Grupa Dino Polska S.A. wypracowała w III kwartale 2017 r. wzrost przychodów o 33,1 proc. do 1 220,2 mln zł, w tym wzrost sprzedaży na poziomie 16,1 proc. Dwucyfrowy wzrost odnotowano również w wynikach netto. 

Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

W dniu 5 grudnia 2016 r. spółka Dino Polska S.A. złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego, w związku z planowaną ofertą publiczną i debiutem Spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w pierwszej połowie 2017 roku. 

X