E.Leclerc

fot. Karolina Kurek

E.Leclerc ogłosił plan rozwoju oferty związanej ze zdrową dietą i zdrowym stylem życia. Celem E.Leclerc na najbliższe lata jest wzbogacenie oferty żywności bio, propozycji dla osób z nietolerancjami pokarmowymi, a także produktów pochodzenia roślinnego. Plany grupy zakładają podwojenie asortymentu marki własnej w tych kategoriach do 2020 r. oraz wzmocnienie współpracy z producentami zdrowej żywności.

W dniach 19-20 września br. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie odbędzie się, największa jak dotychczas, edycja Targów Produktów Spożywczych E.Leclerc. W tegorocznym wydarzeniu weźmie udział ponad 180 dostawców z całej Polski.

Produkty bio i bezglutenowe, warzywa i owoce w promocyjnych cenach – to część najnowszej oferty „Zdrowie w Cenie” przygotowanej przez E.Leclerc. Klienci obok certyfikowanych produktów spożywczych będą mieli do wyboru także sprzęty kuchenne, ekologiczne środki czystości oraz wegańskie kosmetyki.

Wakacje zbliżają się ku końcowi, a wraz z nim ruszają przygotowania do roku szkolnego. E.Leclerc przygotował z tej okazji katalog poświęcony wyprawce szkolnej, w którym znajdą się m.in. tornistry i przybory dla uczniów oraz materiały edukacyjne.

Wystartowała kolejna odsłona akcji lojalnościowej E.Leclerc z pojemnikami do przechowywania żywności. Od 23 lipca do 22 września klienci mogą wymienić otrzymane podczas zakupów naklejki na 50 proc. rabatu na zakup pojemników Keep’n’box marki Luminarc.

W E.Leclerc rusza akcja „Przepis na podróż”, której motywem przewodnim są produkty wywodzące się z kilku regionów świata. Promocyjna oferta będzie obowiązywała do 29 lipca.

W Tarnowie otwarto 50. sklep E.Leclerc w Polsce. To pierwsza placówka otwarta pod szyldem E.Leclerc w tym roku. Nowy sklep ma powierzchnię 1350 mkw.

Grupa E.Leclerc podpisała list intencyjny z siecią Frac w sprawie współpracy na polskim rynku. Partnerstwo będzie dotyczyło m.in. wspólnego negocjowania warunków handlowych z dostawcami obu sieci.

Żywność regionalna budzi niesłabnące zainteresowanie polskich konsumentów, którzy doceniają jej smak, jakość oraz walory zdrowotne. Grupa E.Leclerc po raz kolejny stworzyła przegląd najciekawszych produktów z tej kategorii w ramach akcji „Nasze Regiony Mają Talent”.

Hipermarket E.Leclerc świętuje swoje 17 urodziny. Z tej okazji rzeszowski sklep przygotował konkurs „Ustrzel nagrody”, w którym do wygrania będą bony zakupowe. Akcja potrwa od 24 kwietnia do 18 maja.

Strony

X