FMCG

Początek roku jest zazwyczaj okresem, w czasie którego częściej niż zwykle pojawiają się opinie dotyczące trendów i przewidywań zmian poszczególnych branż. Dotyczy to również rynku sprzedaży detalicznej. Co prawda polski handel, zwłaszcza ten spożywczy, już drugi rok żyje głównie zmianami w już uchwalonych przepisach i dyskusją o kolejnych zmianach, ale nie oznacza to, że zmiany obserwowane globalnie nie mają miejsca w sklepach nad Wisłą.

Na początku lutego na Węgrzech na terenach targów HUNGEXPO w Budapeszcie po raz trzeci z rzędu zorganizowanana zostanie jedna z najważniejszych w Europie Środkowo Wschodniej wystaw branżowych przemysłu spożywczego, piekarnictwa i cukiernictwa, hotelarstwa i gastronomii.  

Kierunki odbudowy i rozwoju przemysłu w Europie – pod takim hasłem trwać będzie od 8 do 10 grudnia III Forum Przemysłowe w Karpaczu. Najważniejsi przedstawicieli polskiego i europejskiego przemysłu wezmą udział w kilkudziesięciu debatach, sesjach plenarnych, prezentacjach raportów i blokach tematycznych.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez GfK wartość koszyka zakupowego FMCG przeciętnego polskiego gospodarstwa domowego wynosi w skali roku niemal 11,4 tys. zł. W ujęciu rocznym oznacza to wzrost o 1,3%.

Polska Grupa Zakupowa zaprasza na trzecie Forum
Data wydarzenia: 
2017-11-09

PGZ Kupiec zaprasza detalistów i dystrybutorów na trzecie Forum PGZ Kupiec w Wiśle.

Eurocash stworzył „Profil Polskiego Przedsiębiorcy”. Próbuje odpowiedzieć kim jest właściciel sklepu detalicznego. Przy okazji poznał jego obawy.

"Poradnik Handlowca" od lat stanowi skuteczne medium informacyjne i reklamowe. Współpracują z nami zarówno światowe koncerny, jak i czołowe firmy krajowe produkujące na rynek FMCG. Zamieszczenie na łamach naszego pisma informacji handlowej i reklamy, gwarantuje ich skuteczne dotarcie do adresatów - kadry kierowniczej sieci handlowych, kierowników i właścicieli marketów, sklepów i hurtowni branży FMCG.

Rynek handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce w 2015 r. wzrósł o 2,6% r/r i osiągnął wartość 244,5 mld zł. W 2016 r. spodziewany jest szybszy wzrost rynku, na poziomie 4,2%, wynika z prognoz PMR.

W 2015 roku nastąpił spadek udziału marek własnych w sprzedaży produktów dóbr szybko zbywalnych – wynika z raportu firmy badawczej IRI Worldwide. 

Retail Summit 2016 za nami. Tegoroczna edycja była inna pod każdym względem! Prawie 1100 uczestników z 432 firm! Obecność podczas Kongresu i Gali Retailer of the Year 2015 przedstawicieli:
 

Strony

X