FMCG

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez GfK wartość koszyka zakupowego FMCG przeciętnego polskiego gospodarstwa domowego wynosi w skali roku niemal 11,4 tys. zł. W ujęciu rocznym oznacza to wzrost o 1,3%.

Polska Grupa Zakupowa zaprasza na trzecie Forum
Data wydarzenia: 
2017-11-09

PGZ Kupiec zaprasza detalistów i dystrybutorów na trzecie Forum PGZ Kupiec w Wiśle.

Eurocash stworzył „Profil Polskiego Przedsiębiorcy”. Próbuje odpowiedzieć kim jest właściciel sklepu detalicznego. Przy okazji poznał jego obawy.

"Poradnik Handlowca" od lat stanowi skuteczne medium informacyjne i reklamowe. Współpracują z nami zarówno światowe koncerny, jak i czołowe firmy krajowe produkujące na rynek FMCG. Zamieszczenie na łamach naszego pisma informacji handlowej i reklamy, gwarantuje ich skuteczne dotarcie do adresatów - kadry kierowniczej sieci handlowych, kierowników i właścicieli marketów, sklepów i hurtowni branży FMCG.

Rynek handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce w 2015 r. wzrósł o 2,6% r/r i osiągnął wartość 244,5 mld zł. W 2016 r. spodziewany jest szybszy wzrost rynku, na poziomie 4,2%, wynika z prognoz PMR.

W 2015 roku nastąpił spadek udziału marek własnych w sprzedaży produktów dóbr szybko zbywalnych – wynika z raportu firmy badawczej IRI Worldwide. 

Retail Summit 2016 za nami. Tegoroczna edycja była inna pod każdym względem! Prawie 1100 uczestników z 432 firm! Obecność podczas Kongresu i Gali Retailer of the Year 2015 przedstawicieli:
 

Data wydarzenia: 
2016-04-04

 4-6 kwietnia w Warszawie odbędzie się Kongres Sprzedaż, który jest cyklicznym spotkaniem decydentów sprzedaży, będącym polem wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć w każdej firmie. Podczas wydarzenia, wspólnie ze znakomitymi ekspertami organizatorzy postarają się odpowiedzieć na wiele pytań z zakresu sprzedaży.

Data wydarzenia: 
2015-11-19

Już od pięciu lat, na Forum A-Brand, gromadzą się Ci, których nie interesują czarno-białe, płaskie i nudne wizerunki marek. Spotykają się po to, aby znaleźć odpowiedzi na powyższe pytania. By pokazywać sobie nawzajem, że można inaczej, że można skuteczniej zdobywać serca, umysły i półkę… A to wszystko w inspirującym gronie Dyrektorów Marketingu i Kierowników Marki, reprezentujących firmy zajmujące czołowe miejsca w sektorze FMCG pod patronatem "Poradnika Handlowca". Tegoroczne forum odbędzie się w dniach 19-20 listopada 2015 r. w Warszawie.

15 maja br. w poznańskim hotelu Sheraton odbyło się XVI Wiosenne Ogólnopolskie Spotkanie Czołowych Postaci Świata FMCG i HoReCa, podczas którego zostały wręczone Statuetki Hermesa „Poradnika Handlowca” i „Poradnika Restauratora”. W tym roku spotkanie dodatkowo związane było z jubileuszem Wydawnictwa Generalczyk, które – jako firma rodzinna – działa na rynku już od 20 lat.

Strony

X