Frosta

Mieszanka czerwonej i czarnej fasoli z kukurydzą, papryką oraz komosą ryżową tworzą wegańskie Chili con quinoa. To propozycja idealna na rozgrzewający, sycący posiłek i nowość w ofercie FRoSTY.

Sport to zdrowie. Jednak niezależnie od tego, czy uprawiamy go z pasji, czy z troski o figurę, na osiągnięte wyniki ma wpływ również odpowiedni posiłek. Zapracowanym FRoSTA poleca gotowe dania, które pomogą zaoszczędzić czas i dodadzą niezbędnej energii. 

Rynek dań gotowych – znaczenie dla konsumentów ma zaufanie do marki i dostępność – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie FRoSTA. 

Paluszki rybne od FRoSTY powstają z filetów mintaja. Posiadają one certyfikat MSC, co oznacza, że ryby, których użyto do produkcji paluszków pochodzą bezpiecznych łowisk. 

Według raportu przygotowanego na zlecenie firmy FRoSTA, Polacy wybierając ryby głównie zwracają uwagę na gatunek. W produktach gotowych decyduje jakość mięsa.

FRoSTA dla wszystkich fanów egzotycznych smaków przygotowała nowość: złota kasza, bukiet warzyw i mieszanka przypraw, czyli Kuskus orientalny.

FRoSTA podsumowuje pierwsze efekty nowej kampanii promocyjnej. 2 miasta i setki rozdanych burgerów – takim wynikiem skończyły się dwa promocyjne eventy. Akcja FRoSTY jest wsparciem dla nowej kategorii produktów w portfolio marki – burgerów rybnych i warzywnych. 

Ruszyła kolejna edycja Frosterów – akcji, podczas której tysiąc osób otrzyma zestawy najnowszych produktów firmy. 

Mintaj to jedna z ulubionych ryb Polaków. W ofercie Frosty znajdziemy go teraz w klasycznej panierce, w cieście oraz w towarzystwie ziół.

19 września, pod hasłem „100% naturalnego smaku”, rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTY.  

Strony

X