Frosta

Trwa loteria FRoSTY. Do rozlosowania nagrody o łącznej wartości 200 tysięcy złotych. Każde zgłoszenie to szansa na wygrane pieniężne o wartości: 1000 x 100 zł, 100 x 200 zł oraz 10 x 500 zł. Na zakończenie loterii, na sześciu szczęśliwców czekają nagrody główne – sztabki złota! Loteria zakończy się 16 grudnia 2018 r. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo Złote paluszki rybne oraz inne dowolne produkty FRoSTY za min. 15 zł i zachować paragon.

Jakość produktu to główny czynnik, którym kierują się konsumenci wybierając ryby mrożone – wynika z raportu opracowanego na zlecenie FRoSTY. W najnowszym badaniu, marka prześwietliła preferencje zakupowe Polaków dotyczące ryb mrożonych.

Co może łączyć kuchnię azjatycką z dietą roślinną? FRoSTA udowadnia, że przede wszystkim mnogość smaków, prezentując 2 nowe orientalne dania wegańskie.

W nowym sezonie sprzedażowym w ofercie marki FRoSTA pojawią się aż cztery nowości w kategorii dań gotowych: kolejne danie z kaszą – tym razem jest to Kasza pęczak z kurczakiem i warzywami; Kurczak z makronem po azjatycku, który reprezentuje kuchnię dalekowschodnią, a dla wegetarian dwa szybkie posiłki: Warzywne curry z batatami i Wok mango curry.

W ofercie marki pojawi się kolejne danie z kaszą – tym razem jest do to dobrze znana Polakom Kasza pęczak z kurczakiem i warzywami. Kuchnię azjatycką reprezentuje Asian Wok with chicken (Kurczak z makronem po azjatycku), a wegetarianie oraz osoby poszukujące dań bezmięsnych mają do wyboru dwa szybkie do przygotowania posiłki: Warzywne curry z batatami i Wok mango curry.

Krem z groszku w nowej odsłonie? Zaskocz domowników niespotykanym połączeniem i zamiast grzanki zaserwuj im… chrupiące paluszki rybne.

10 września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej.  W ramach kampanii „Mówimy jak jest” marka prezentuje spoty reklamowe, których głównymi bohaterami są nowe Ryby z pieca.

Kto z nas wyobraża sobie maj bez grillowania? Wystarczy słoneczny dzień, kilku przyjaciół i zapas pyszności. Co wrzucić na ruszt, aby było smacznie i kreatywnie podpowiada FRoSTA.

Obecność dań wegetariańskich na stołach już nikogo nie dziwi – według badań IBRIS (2018) już 57,6% Polaków deklaruje ograniczenie spożycia mięsa. Również FRoSTA oferuje szybkiej, gotowe rozwiązania, idealne dla wegetarian.

Czy jest lepszy sposób na wyrażenie miłości, niż pyszne jedzenie? W myśl tej niezawodnej zasady, FRoSTA serwuje wyjątkowe nowości – warzywne serduszka, czyli Marchewkowe i Groszkowe Love.

Strony

X