gazetka promocyjna

Dotąd gazetki wyświetlane na komputerach czy smartfonach niewiele różniły się od papierowych wersji. Prawdziwie cyfrowe publikacje, nad którymi obecnie pracują specjaliści z branży, mają poszerzać wiedzę konsumentów o produktach. Będą zawierać m.in. opisy, krótkie filmy lub animacje. Co więcej, pozwolą na obserwowanie wybranego sklepu i interakcję z nim. Według ekspertów, dzięki temu sieci będą mogły zwiększyć swoje obroty. Zyskają również precyzyjne opomiarowanie tego, co naprawdę interesuje klientów. Z pewnością nowe rozwiązania wymagają jeszcze wielu testów i poprawek, zanim zrewolucjonizują handel. Ale pierwsze jaskółki już są w branży widoczne.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan przygotowała dla swoich klientów nową szatę graficzną gazetek promocyjnych. To kolejna już zmiana w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, jakie wprowadziła sieć Lewiatan – w kwietniu uruchomiona została nowa odsłona strony internetowej www.lewiatan.pl.

Gazetki Lidla, Intermarche, Carrefoura i Żabki zostały uznane za najlepsze na rynku w ramach swoich segmentów. 11 ekspertów z drugiej już edycji programu AdRetail Inspirio przeanalizowało materiały 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience z całego ub. roku. Zbadano aż 5 tys. publikacji. Członkowie kapituły brali pod uwagę m.in. walory estetyczne, funkcjonalność i innowacyjność, a także całokształt kierowanego przekazu do konsumenta.

X