Grupa Eurocash

Grupa Eurocash zawarła przedwstępną umowę sprzedaży 100% akcji spółki PayUp Polska, zarządzającej siecią terminali płatniczych zainstalowanych w sklepach detalicznych na terenie całego kraju. Nabywcą jest firma Polskie ePłatności. Strony transakcji zawarły ponadto umowę o długoterminowej współpracy, zapewniając w ten sposób ciągłość świadczenia usług płatniczych dla klientów Grupy Eurocash.

W łódzkiej Atlas Arenie odbył się w dniu 25 września br. Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu. Uczestniczyło w nim ponad 5 tysięcy właścicieli i pracowników sklepów sieci franczyzowych i partnerskich organizowanych przez Grupę Eurocash.

W Łodzi odbywa się III Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu organizowany przez Akademię Umiejętności Eurocash.

Segment hurtu na ścieżce wzrostu i poprawy efektywności. Detal pod znakiem akwizycji i integracji przejętych sklepów oraz inwestycji w nowe projekty

W małoformatowych sklepach sprzedaje się ponad połowę kupowanych  w całej Polsce napojów gazowanych. W kolejnej edycji rankingu „Równi w Biznesie”, Grupa Eurocash i Polska Izba Handlu oceniły 10 największych pod względem wartości sprzedaży firm, sprzedających w Polsce napoje gazowane.

75 uczestników, 166 godzin zajęć w ramach 10 zjazdów: tak w liczbach wyglądała pierwsza edycja studiów „Zarządzanie przedsiębiorstwem w handlu detalicznym” oraz „Akademia zarządzania przedsiębiorstwem w handlu detalicznym”. Grupa Eurocash razem ze Szkołą Główną Handlową kontynuuje inicjatywę, uruchamiając kolejną edycję studiów w roku akademickim 2018/2019.

Paweł Musiał, członek zarządu Eurocash odpowiedzialny za rozwój sieci detalicznej, rezygnuje ze stanowiska z końcem lipca br.

Woda butelkowana to jeden z najczęściej kupowanych produktów w Polsce i jako artykuł pierwszej potrzeby jest dostępna w każdym sklepie spożywczym. Pomimo tego nie w każdym miejscu znajduje się pełną ofertę. W kolejnej edycji rankingu największych firm oferujących w Polsce butelkowane wody Grupa Eurocash wraz Polską Izbą Handlu, oceniła, czy strategie stosowane przez producentów nie pomniejszają znaczenia małoformatowych sklepów.

Duży Ben, stworzona przez Grupę Eurocash sieć sklepów z alkoholem, powiększyła się o dwie nowe placówki, w Gnieźnie oraz Poznaniu. Są to pierwsze sklepy konceptu Dużego Bena, który po fazie wewnętrznych testów został oddany w ręce przedsiębiorców. Nowe sklepy funkcjonują w modelu franczyzowym i agencyjnym. Kolejne otwarcia jeszcze w te wakacje.

300 uczniów wzięło udział w pilotażowym programie Akademii Umiejętności Eurocash dla wybranych szkół zawodowych i branżowych z województwa podkarpackiego, śląskiego i dolnośląskiego.

Strony

X