Grupa Maspex

Ruszyła nowa kampania Kubusia, w której marka prezentuje wodę źródlaną Waterrr. Jak inne produkty marki, woda z serca Mazur pochodzi z natury. A dla Kubusia ważna jest natura dzieci i rozważne wybory ich rodziców, oferuje im więc wodę w wygodnej formie, która może im towarzyszyć w każdej sytuacji.

Wciągająca zabawa, nowoczesne rozwiązania i niezwykła wygoda – nowa gra Tymbark Jump w krótkim czasie zaangażowała użytkowników Messengera. Do dziś użytkownicy zagrali w nią już ponad 1,5 milion razy. Tymbarkowy chatbot wchodzi na wyższy poziom i nie zwalnia tempa.

Dzięki mediom społecznościowym influencerzy są dla nas jak dobrzy znajomi. A gdyby mogli do nas zadzwonić, dokładnie tak, jakby rzeczywiście świetnie nas znali? Z Tymbarkiem to możliwe! Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga mają dla każdego jedyną w swoim rodzaju wiadomość – chcą zadzwonić, by ją przekazać. Jak to działa…? Trzeba się połączyć, by sprawdzić! Akcji towarzyszył będzie konkurs z fantastycznymi nagrodami, więc tym bardziej warto odebrać przychodzące połączenie.

Open’er Festival to obowiązkowy punkt na letniej mapie wydarzeń muzycznych. W tym roku po raz kolejny nie mogło na nim zabraknąć Tymbarku. Marka jest tradycyjnie obecna na największych wakacyjnych festiwalach, zachęcając do wspólnej zabawy, jak również do relaksu i odpoczynku w przerwach między koncertami w specjalnej strefie chillout.

Już w najbliższy wtorek – dzień przed wylotem do Soczi – towarzyskim spotkaniem z Litwą reprezentacja Polski zakończy kolejny etap przygotowań do rosyjskiego mundialu. Mecz z sąsiadami zza wschodniej granicy będzie jednocześnie zwieńczeniem XVIII edycji organizowanego przez PZPN turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. 12 czerwca na trybunach PGE Narodowego zasiądą bowiem triumfatorzy tych rozgrywek, którzy dzień wcześniej spotkają się również z naszymi kadrowiczami, a także obejrzą ich trening.

Na czas zbliżających się piłkarskich emocji, Lubella wprowadza do sprzedaży limitowaną nowość – Lubella Kulko-Piłki to płatki zbożowe o wyjątkowym truskawkowo-waniliowym smaku. 

TIGER przenosi kampanię o epickich zwycięstwach na produkty, wprowadzając dwa nowe warianty EPIC i WIN. Latem potrzebujemy jeszcze większej dawki energii, która doładuje nas w okresie wzmożonej aktywności i większej ilości wrażeń. Właśnie dlatego na najbliższe miesiące TIGER rozszerza ofertę MAX i wprowadza aż dwie limitowane nowości – każda o unikalnym owocowym smaku, każda o zwiększonej dawce kofeiny.

A gdyby tak połączyć wodę i naturalny sok owocowy w jednym napoju? Tymbark już się nad tym nie zastanawia, bo wprowadził ten pomysł w życie. Najnowsza kampania tłumaczy, jakie to proste. Tymbark H2Owoc to i woda, i sok owocowy – bez dodatku cukru. Zdrowie i owoce – bez słodzików. Orzeźwienie i smak – bez konserwantów.

Czy gotowy sos może być w użyciu jeszcze wygodniejszy? Łowicz sprawia, że tak. Kolejna nowość to propozycja, która zachwyci każdego, kto ceni niezawodną jakość, a zarazem oszczędność czasu. Dzięki nowym sosom z mięsem gotowanie stanie się jeszcze prostsze!

20 tysięcy Internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń. Wspólnie z fanami, marka uzbierała w rekordowym czasie 100 tys. Zł. Po tym sukcesie, Tymbark kontynuuje akcję – wciąż przekazuje 5 zł za każdą zmianę zdjęcia na Facebooku i chce przekazać dla Akademii Przyszłości jeszcze więcej.

Strony

X