Grupa Maspex

Po raz kolejny wystartowała Liga Kubusiowego Narciarza – seria zawodów narciarskich i snowboardowych dla najmłodszych.

W styczniu 2020 r. odbędą się trzy wydarzenia branży spożywczej w Indiach: Indus Food, Indus Food Tech i Indus Food Chem. W targach weźmie udział polska firma Maspex.

Wystartowała kolejna edycja Akademii Uwielbiam – ogólnopolskiego programu edukacyjnego, który promuje zdrowy styl życia wśród uczniów. Nauczyciele, którzy zgłoszą swoje klasy do programu, otrzymają bezpłatne materiały do przeprowadzenia inspirujących lekcji łączących naukę z zabawą. Akademii towarzyszy też konkurs, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody dla uczniów, szkół i nauczycieli. Zapisy na stronie www.akademiauwielbiam.pl.

Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 wyjątkowych audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach – bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha.

Tymbark zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od Święta. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień. Szeroka kampania i loteria pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym.

Maspex w ramach EIT Food współtworzy projekt #AnnualFoodAgenda, który skupia się na edukacji konsumentów oraz inspirowaniu najmłodszych do poznawania nowych obszarów związanych z żywnością. Współpracując z partnerami z całej Europy firma przez cały rok angażuje się w projekty edukacyjne i komunikacyjne – nowe zrealizowane inicjatywy to kolejne ciekawe eventy i warsztaty.

Lubella przygotowała kolejną wyjątkową promocję, tym razem dedykowaną licencji ,,Kraina lodu” Disneya. W promocyjnych opakowaniach płatków Lubella można znaleźć dwie naklejki z bohaterami filmu. Dodatkowo w sprzedaży pojawiły się dwa unikalne, limitowane produkty.

Fi India & Hi to międzynarodowe wydarzenie w Indiach poświęcone składnikom żywności, które odbędzie się po raz 13. w dniach 22-24 października 2019 r. w Mumbaju. W wydarzeniu weźmie udział polska firma Maspex.

Już niedługo na ekranach kin kolejna odsłona kultowej serii – „Angry Birds 2”. Z tej okazji marka Puchatek przygotowała limitowaną edycję ze specjalną grafiką i wyjątkowymi naklejkami.

Lubella oferuje gamę płatków śniadaniowych dla dzieci – naturalnie bez syropu glukozowego i bez oleju palmowego. To najlepsze ze zboża – przypomina nowa kampania marki, jednocześnie informując, że do oferty dołączyła nowość: Duo Caramel.

Strony

X