Grupa Maspex

Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 wyjątkowych audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach – bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha.

Tymbark zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od Święta. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień. Szeroka kampania i loteria pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym.

Maspex w ramach EIT Food współtworzy projekt #AnnualFoodAgenda, który skupia się na edukacji konsumentów oraz inspirowaniu najmłodszych do poznawania nowych obszarów związanych z żywnością. Współpracując z partnerami z całej Europy firma przez cały rok angażuje się w projekty edukacyjne i komunikacyjne – nowe zrealizowane inicjatywy to kolejne ciekawe eventy i warsztaty.

Lubella przygotowała kolejną wyjątkową promocję, tym razem dedykowaną licencji ,,Kraina lodu” Disneya. W promocyjnych opakowaniach płatków Lubella można znaleźć dwie naklejki z bohaterami filmu. Dodatkowo w sprzedaży pojawiły się dwa unikalne, limitowane produkty.

Fi India & Hi to międzynarodowe wydarzenie w Indiach poświęcone składnikom żywności, które odbędzie się po raz 13. w dniach 22-24 października 2019 r. w Mumbaju. W wydarzeniu weźmie udział polska firma Maspex.

Już niedługo na ekranach kin kolejna odsłona kultowej serii – „Angry Birds 2”. Z tej okazji marka Puchatek przygotowała limitowaną edycję ze specjalną grafiką i wyjątkowymi naklejkami.

Lubella oferuje gamę płatków śniadaniowych dla dzieci – naturalnie bez syropu glukozowego i bez oleju palmowego. To najlepsze ze zboża – przypomina nowa kampania marki, jednocześnie informując, że do oferty dołączyła nowość: Duo Caramel.

W miniony weekend w Wadowicach na stadionie MKS Skawy odbył się finał XI Międzynarodowych Mistrzostw Pracowników Maspex w piłce nożnej. Najlepszym zespołem została drużyna reprezentująca Strukturę Handlową Tradycja Beverages.

Do 15 lipca potrwa rekrutacja do nowego programu dla studentów – EIT Food RIS Solutions, którego głównym organizatorem jest firma Maspex. Maspex wraz z partnerami EIT Food z Polski i zagranicy zdefiniowali wyzwania, na które należy odpowiedzieć w formie filmu. 25 zespołów, które najsprawniej sobie z tym poradzą otrzyma 3-miesięczne wsparcie mentorów. Następnie 20 najlepszych z nich otrzyma zaproszenia na „Maratony żywnościowe – Foodhatons”, które odbędą się jesienią w Warszawie i Turynie.

Maspex w ramach EIT Food współtworzy projekt Annual Food Agenda. Ta europejska inicjatywa skupia się na angażowaniu konsumentów oraz inspirowaniu najmłodszych do poznawania związanych z żywnością tematów. Współpracując z partnerami z całej Europy firma przez cały rok prowadzi projekty edukacyjne i komunikacyjne – pierwsza inicjatywa to warsztaty dla dzieci organizowane z Instytutem Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie.

Strony

X