Grupa Maspex

Bezpieczeństwo to kluczowy standard jaki powinny spełniać produkty dla najmłodszych. Dzieci podchodzą do świata z troską. A Kubuś – z troski o nie – od lat robi soki z warzyw i owoców od tych samych, sprawdzonych dostawców. Dotyczy tego kolejna odsłona kampanii Dziecięce Standardy.

Kotlin rusza ze świąteczną kampanią reklamową ketchupu. Zamierza w niej przekonać konsumentów, że święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne, także ketchupu Kotlin.  W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej producent kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru. 

Dzieci zawsze dają z siebie 100% i tyle też dostają. Bo Kubuś 100% to same owoce i marchewka. Bez dodatku cukru, za to z dzióbkiem – bo to dla dzieci. 

Dzieci uwielbiają soki Kubusia za najlepszy smak, a ich rodzice – za niezawodną jakość. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodszych i starszych konsumentów – marka wprowadza do oferty dwie nowe, pyszne i wartościowe propozycje. 

Maspex sfinalizował zakup spółki Aquarex AD, (naturalna woda mineralna Velingrad i zakład produkcyjny). Polska firma działa w Bułgarii od 1998 r. i obecnie z markami Queen’s  oraz Tedi (odpowiednik soków Kubuś) jest tam wiceliderem rynku soków, nektarów i napojów. Maspex planuje inwestycje w rozbudowę i modernizację zakupionego zakładu produkcyjnego, gdzie rozlewana jest woda Velingrad.

Tarczyn w tym roku świętuje swoje 50. urodziny. Z tej okazji marka przygotowała niespodziankę dla konsumentów - limitowaną serię wyjątkowych etykiet. 

Tymbark wspiera zdrowe podejście do życia i robi to w swoim stylu – w nowej kampanii producent soków uświadamia, jak dbanie o zdrowie jest proste. Bohaterowie spotu wykonując ćwiczenia fizyczne nie zapominają o łyku soku owocowego marki Tymbark. „Wyciskanie sokiem” czy „sok w wzwyż” to łatwe i przyjemne metody na to, by pozostać w formie. 

W najnowszym spocie kampanii „Lubella i 1000 pomysłów” marka zachęca do przygotowania szybkiego i smacznego dania z Muszelkami morskimi. To kolejna reklama z cyklu tegorocznej komunikacji „Lubella i 1000 pomysłów”. 

Nowa kampania promocyjna marki – „Lubella i 1000 pomysłów”, zachęca do czerpania inspiracji w kuchni z bogactw sezonowych składników. Naturalne produkty sezonowe mogą idealnie współgrać z makaronami i stworzyć pyszne danie. 

Przed Świętami Wielkanocnymi producent kakao DecoMorreno proponuje swój produkt w limitowanej wersji. Kakao będzie dostępne na rynku w metalowej puszce, dzięki której produkt na dłużej zatrzyma smak i aromat. 

Strony

X