Grupa Maspex

Tarczyn w tym roku świętuje swoje 50. urodziny. Z tej okazji marka przygotowała niespodziankę dla konsumentów - limitowaną serię wyjątkowych etykiet. 

Tymbark wspiera zdrowe podejście do życia i robi to w swoim stylu – w nowej kampanii producent soków uświadamia, jak dbanie o zdrowie jest proste. Bohaterowie spotu wykonując ćwiczenia fizyczne nie zapominają o łyku soku owocowego marki Tymbark. „Wyciskanie sokiem” czy „sok w wzwyż” to łatwe i przyjemne metody na to, by pozostać w formie. 

W najnowszym spocie kampanii „Lubella i 1000 pomysłów” marka zachęca do przygotowania szybkiego i smacznego dania z Muszelkami morskimi. To kolejna reklama z cyklu tegorocznej komunikacji „Lubella i 1000 pomysłów”. 

Nowa kampania promocyjna marki – „Lubella i 1000 pomysłów”, zachęca do czerpania inspiracji w kuchni z bogactw sezonowych składników. Naturalne produkty sezonowe mogą idealnie współgrać z makaronami i stworzyć pyszne danie. 

Przed Świętami Wielkanocnymi producent kakao DecoMorreno proponuje swój produkt w limitowanej wersji. Kakao będzie dostępne na rynku w metalowej puszce, dzięki której produkt na dłużej zatrzyma smak i aromat. 

Firma Maspex złożyła wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na zawarcie transakcji zakupu pozostałych udziałów w farmaceutycznej spółce SEQUOIA. Dzięki tej transakcji Maspex będzie właścicielem 100% udziałów tej firmy, będzie to 19 przejęcie Maspexu, w tym 9 na rynku polskim. 

Nowe nalepki pojawią się pod etykietami wybranych produktów marki Kubuś. Serii naklejek będzie towarzyszyć informacyjna kampania reklamowa emitowana w telewizji. Zestaw 40. naklejek składać się będzie z buziek wyrażających emocje. Dodatkowo producent wprowadzi okrycia twarzy z nadrukami szalonych buziek z naklejek. 

Nowe propozycje napojów marki Tiger skierowane są do współczesnych mężczyzn. W skład Tiger Sex Hunter o smaku mojito wchodzi cynk oraz ekstrakty z ziół takich jak kocimiętka i koci pazur. Z kolei Tiger Wall Street zawiera bacopę – naturalny składnik pobudzający umysł i wspierający funkcje organizmu.

Producent marki Kubuś wprowadzi na rynek nowe smaki ciastek. Słodycze z logiem Kubusia pojawiły się w ofercie w ubiegłym roku i zostały pozytywnie przyjęte przez konsumentów. W związku z tym producent wychodzi na przeciw oczekiwaniom odbiorców i wypuści na rynek nowe smaki ciastek

Bohaterami kampanii promocyjnej Łowicza są prozdrowotne dżemy 100% wyprodukowane z polskich owoców znanych z dobroczynnego wpływu na zdrowie. 

Strony

X

Przeczytaj również