Grupa Maspex

Do 15 lipca potrwa rekrutacja do nowego programu dla studentów – EIT Food RIS Solutions, którego głównym organizatorem jest firma Maspex. Maspex wraz z partnerami EIT Food z Polski i zagranicy zdefiniowali wyzwania, na które należy odpowiedzieć w formie filmu. 25 zespołów, które najsprawniej sobie z tym poradzą otrzyma 3-miesięczne wsparcie mentorów. Następnie 20 najlepszych z nich otrzyma zaproszenia na „Maratony żywnościowe – Foodhatons”, które odbędą się jesienią w Warszawie i Turynie.

Maspex w ramach EIT Food współtworzy projekt Annual Food Agenda. Ta europejska inicjatywa skupia się na angażowaniu konsumentów oraz inspirowaniu najmłodszych do poznawania związanych z żywnością tematów. Współpracując z partnerami z całej Europy firma przez cały rok prowadzi projekty edukacyjne i komunikacyjne – pierwsza inicjatywa to warsztaty dla dzieci organizowane z Instytutem Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie.

Uwielbiam.pl to miejsce w sieci dla każdego fana przyrządzania i smakowania pysznych dań. Aby jeszcze bardziej ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz docieranie do interesujących ich informacji, platforma uruchomiła Chatbot.

W zimowej odsłonie kampanii „Rusz się z K!” Kubuś ponownie zachęca: Jak się ruszasz, pij Kubusia. Na dziecięcych stacjach telewizyjnych emitowane są spoty, w których Kubuś zachęca dzieci do wspólnych ćwiczeń i przypomina, jak ważna jest rozgrzewka przed jazdą na snowboardzie lub nartach.

Z okazji zbliżających się Walentynek Łowicz wprowadził do sprzedaży aż dwa limitowane produkty. Dżem truskawkowy i syrop o smaku malinowym ze specjalnymi, walentynkowymi etykietami są dostępne w wybranych sklepach.

Łowicz ciągle poszukuje pomysłów, by odkrywać pomidory na nowo. Kolejne nowości w ofercie marki to pomidory krojone w kartoniku oraz przecier pomidorowy z bazylią i czosnkiem. Nowy format, nowy smak – oto kolejne odsłony pomidorów dla każdego.

Kubuś zachęca najmłodszych do aktywności przez cały rok – również w czasie ferii zimowych! Startuje kolejna edycja wyjątkowych zawodów narciarskich i snowboardowych, czyli Ligi Kubusiowego Narciarza.

Oferta płatków zbożowych Lubella została poszerzona o kolejną nowość – Lubella Corn Flakes Cynamon.

Choinka Krakusa to oprócz pięknych ozdób również najlepsze świąteczne produkty – barszcz, koncentrat barszczu, ogórki i chrzan. Marka Krakus przygotowała wyjątkowy świąteczny spot, który przedstawia radosną atmosferę, jaka panuje, gdy Święta spędza się smakowicie.

Czy można pomagać prostym gestem? Oczywiście! A z Tymbarkiem nabiera to dosłownego znaczenia. Z okazji zbliżających się świąt marka zamienia drobne gesty w realną pomoc. Wykorzystując najnowsze funkcjonalności Facebooka i technologię AR, Tymbark zachęca do publikowania zdjęć i filmów ze specjalnymi świątecznymi filtrami – w zamian, wspólnie z fanami przekaże nawet 100 tys. zł dla podopiecznych fundacji Mam Marzenie.

Strony

X