Grupa Maspex

17 maja br. Lubella, należąca do Grupy Maspex, uruchomiła nowoczesny kompleks produkcyjno-magazynowy o wartości 130 mln zł. Inwestycja obejmuje: budowę hali produkcyjno-magazynowej wraz z infrastrukturą techniczną i instalacją nowoczesnej linii produkcyjnej oraz budowę zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania.

Nikt nie chowa się tak dobrze, jak dzieci podczas swoich zabaw. Kubuś więc ukrywanie się zostawia najmłodszym i w nowym spocie tłumaczy, że w nowym Kubusiu Play! nie znajdziemy dodanego cukru.

Słowa dają moc! Zwłaszcza, gdy chodzi o sportowy doping – mogą dodać energii i ponieść do zwycięstwa. Tymbark postanowił to udowodnić dzięki wielkiej akcji promocyjnej Każdy może się dołączyć do wspólnego kibicowania i zyskać szansę na zdobycie cennych piłkarskich nagród.  W wybranych sklepach oraz na stacjach benzynowych, w zamian za promocyjny zakup można odebrać też opaskę z hasłem, które ma moc.

Najlepsze ziarna, które są podstawą zbożowych produktów. Odpowiednia technika produkcji. Najlepsze składniki – 5 jaj i mąka z własnego młyna. W efekcie – smak tak delikatny, jak ten domowy. To elementy, dzięki którym nowy makaron jajeczny Lubelli idealnie komponuje się z rosołem.

Od teraz wraz z Kotlinem rządzi Ketchup Squad. Sześcioro oryginalnych i zabawnych superbohaterów to postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki. Właśnie ruszyła pierwsza kampania reklamowa z ich udziałem.

Żużel nierozerwalnie jest powiązany z potężną dawką energii. A skoro TIGER Energy Drink sam w sobie jest definicją energii – marki nie mogło zabraknąć na Speedway Events. TIGER został sponsorem cyklu imprez żużlowych i wspiera zawodników na polskich torach. 

Marka Kotlin padła ofiarą internetowego ataku. Dzisiaj rano strona internetowa oraz facebookowy fanpage marki przejęły zamaskowane postaci, przedstawiające się jako Ketchup Squad.

Po wielu miesiącach sportowej rywalizacji nadszedł czas na Finał Ogólnopolski XVIII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w których mistrzowie województw zagrają o prawo gry w Wielkim Finale na PGE Narodowym. Drugiego maja, tuż przed finałem Pucharu Polski, poznamy najlepsze drużyny dziewcząt i chłopców w kategoriach U-10 i U-12.

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” wkracza w decydującą fazę. W dniach 4 – 27 kwietnia w każdym województwie wyłonione zostaną najlepsze zespoły dziewcząt i chłopców w wieku od 8 do 12 lat. Mistrzowie w kategoriach U-10 i U-12 będą reprezentować swoje województwa w Finale Ogólnopolskim w Warszawie i staną przed szansą zagrania na stadionie PGE Narodowym.

Tymbark przedłużył współpracę z reprezentantem Polski Arkadiuszem Milikiem. Piłkarz pozostanie ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” i będzie swoim wizerunkiem promował rozgrywki, w których uczestniczył w dzieciństwie.

Strony

X

Przeczytaj również