Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów zakończyła 2019 r. wysokimi obrotami na poziomie 7,74 mld złotych. Oznacza to wzrost o prawie 270 mln złotych rok do roku, czyli o 3,6%. Wypracowane wyniki są efektem wytężonej pracy polskich, niezależnych przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldami Intermarché i Bricomarché.

Jedynie 8% Polek uczestniczy w badaniach kontrolnych lub okresowych – wynika z raportu przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Ministerstwa Zdrowia. Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, dostrzega ten problem i od 12 lat aktywnie działa w obszarze promocji profilaktyki raka piersi poprzez organizację bezpłatnych badań mammograficznych. W 2019 r. w akcji wzięło udział 6008 kobiet, a od początku trwania kampanii „Muszkieterowie dla Polek” przebadano łącznie około 66 tys. pacjentek.

W środę, 18 grudnia br. w siedzibie Grupy Muszkieterów w Swadzimiu miało miejsce oficjalne przekazanie środków zebranych przez franczyzobiorców sieci Bricomarché szablistce Angelice Wątor. Zebrana kwota, ponad 47 000 zł, umożliwi złotej medalistce Igrzysk Europejskich dalszy rozwój kariery.

Październik jest miesiącem profilaktyki raka piersi, a co za tym idzie działań mających na celu podnoszenie świadomości na jego temat. Grupa Muszkieterów od 12 lat aktywnie działa w obszarze promocji profilaktyki raka piersi poprzez organizację kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. Badania przeprowadzają specjaliści w mammobusach zaparkowanych przed wybranymi sklepami sieci Intermarché i Bricomarché. Od początku roku przebadanych zostało aż 4280 kobiet.

Konsekwentnie przeprowadzana transformacja, związana z dynamiką rynku i oczekiwaniami klientów, przyniosła po trzech kwartałach 2019 r. efekt w postaci kolejnego wzrostu obrotów supermarketów i stacji paliw Intermarché oraz sklepów  Bricomarché. Obroty w wysokości prawie 5,7 mld zł, jakie Grupa Muszkieterów zanotowała w okresie od stycznia do września bieżącego roku, są potwierdzeniem znaczenia niezależnego handlu oraz dobrym prognostykiem na przyszłość.

Mariusz Dudek objął w sierpniu br. nowopowstałe stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej. Odpowiada za budowę trwałego systemu przyłączania do Grupy funkcjonujących sklepów zarówno spożywczych, jak i branży „dom i ogród”. Natomiast we wrześniu pracę jako Dyrektor Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi rozpoczęła Adriana Kiwak.

Dzięki obrotom, które w 2018 r. wyniosły 7,46 mld zł, Grupa Muszkieterów zajęła 97. miejsce w rankingu „TOP 500 CEE 2019”. Zestawienie zostało przygotowane przez międzynarodową grupę Coface i dziennik „Rzeczpospolita”. Wyniki ogłoszono podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Supermarket spożywczy i stacja paliw Intermarché, a od 28 sierpnia 2019 r., także sklep Bricomarché – taką ofertę Grupa Muszkieterów proponuje mieszkańcom Chodzieży. Otwarcie pierwszego Bricomarché w tym mieście, oznacza wiele korzyści dla mieszkańców.

Pierwsze sześć miesięcy 2019 r. Grupa Muszkieterów zakończyła solidnymi obrotami w wysokości ponad 3,72 mld zł. Oznacza to wzrost o prawie 5% w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

Grupa Muszkieterów zakończyła I kwartał 2019 r utrzymując podobnie wysoki wynik, jak przed rokiem. Obroty zarządzanych przez Grupę sieci sklepów Intermarché i Bricomarché w Polsce wyniosły w omawianym okresie ponad 1,65 mld zł. Dobre wyniki to m.in. zasługa wytężonej pracy właścicieli supermarketów oraz pracowników centrali i sklepów. Na wypracowane obroty wpływ miał także rozwój składów budowlanych Bricomarché, a także trwający proces nowego zdefiniowania marki Intermarché.

Strony

X

Przeczytaj również