Grupa Żywiec

Małgorzata Lubelska, Członek Zarządu i Dyrektor Marketingu Grupy Żywiec oraz Tomasz Klima, Dyrektor Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu, w obecności Burmistrza Miasta Żywca Antoniego Szlagora i władz lokalnych, zainaugurowali uruchomienie nowej linii do produkcji piw bezalkoholowych. Inwestując ponad 11 mln zł w nową technologię, Grupa Żywiec kontynuuje strategię rozwoju oferty napojów bezalkoholowych.

Grupa Kapitałowa Żywiec S.A. opublikowała półroczne wyniki finansowe. W pierwszej połowie 2018 r. Spółka sprzedała 5,6 mln hektolitrów piwa, podobnie jak w analogicznym okresie 2017 r. Przychody ze sprzedaży wyniosły 1151 mln zł, co oznacza wzrost o 5% w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 r. Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej Grupy w pierwszej połowie 2018 r. wyniósł 176 mln zł w porównaniu z kwotą 174 mln zł w analogicznym okresie 2017 r., co stanowi wzrost o 1,2%.

Najlepsi polscy artyści, doskonała muzyka niedająca się zaszufladkować i spektakularne wizualizacje – już w najbliższą sobotę odbędzie się trzeci koncert w ramach trasy Męskie Granie 2018, sponsorowanej przez markę Żywiec. Dla wrocławskiej publiczności zagrają m.in. Dawid Podsiadło, Kult oraz Natalia Przybysz. Na zakończenie, w ramach wielkiego finału, program przygotowany specjalnie na potrzeby tegorocznej trasy wykona zespół Męskie Granie Orkiestra.

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek – czterej raperzy, których artystyczne ścieżki do tej pory się nie przecięły, rozpoczęli właśnie wyjątkową muzyczną kolaborację. Jej efektem będzie unikalne wydarzenie, sponsorowane przez markę EB. Działania wpisują się w ideę Tymczasem, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania, mylenia się i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka.

Mikrofony nagłowne u artystów, podwójne zestawy identycznych instrumentów i kamera zjeżdżająca z wysokości 4 metrów – tak wyglądały kulisy nagrania teledysku do utworu „Początek”, promującego trasę Męskie Granie 2018. Wideo z udziałem Korteza, Podsiadło I Zalewskiego po miesiącu od premiery ma już ponad 13 mln wyświetleń. Teraz można zobaczyć także krótki film z planu klipu, który został udostępniony na kanale Męskiego Grania na YouTube.

Klienci sklepów Żabka mogą skorzystać z najnowszej akcji promocyjnej, organizowanej przy współpracy z Grupą Żywiec. Wystarczy kupić cztery dowolne piwa z marek koncernu, aby otrzymać zdrapkę i wygrać nagrodę, w tym wyjazd na mecz Superpucharu w towarzystwie byłego reprezentanta Polski Jerzego Dudka.

Już 14 lipca wystartuje dziewiąta trasa koncertowa Męskie Granie, w ramach której wystąpi najlepsza muzyczna reprezentacja w kraju. W tym roku sceną projektu, sponsorowanego przez markę Żywiec, zawładnie trio – Kortez, Podsiadło i Zalewski, które stanie na czele Męskie Granie Orkiestra. Artyści nagrali singiel „Początek”, do którego powstał oryginalny teledysk kręcony „na żywca”.

Nagroda „HR Najwyższej Jakości” przyznawana przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami trafiła w ręce Grupy Żywiec. Firma została doceniona za nowatorski projekt Certyfikacji Przedstawicieli Handlowych i Menadżerów Sprzedaży.

Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków, Gdynia, Warszawa i Żywiec – oto miasta, które w tym roku odwiedzi trasa koncertowa Męskie Granie sponsorowana przez markę Żywiec. Tegoroczna edycja wystartuje 14 lipca w Poznaniu, a finałowy koncert zaplanowany jest na 25 sierpnia w Żywcu.

Sfinks Polska zawarł z Grupą Żywiec umowę o współpracy na najbliższych 5 lat. W jej ramach Żywiec będzie na wyłączność sprzedawać piwo, piwo bezalkoholowe oraz cydr do trzech sieci lokali Sfinksa – Sphinx, Chłopskie Jadło oraz WOOK.

Strony

X