Helio

Producent bakalii HELIO wystartował z przedświąteczną kampanią promującą naturalnie zdrową gamę produktów bez konserwantów HELIO NATURA oraz bezglutenowe masy do ciast HELIO.

Najlepsze przekąski to takie, które sycą, sprawiają przyjemność podniebieniu, ale są również zdrowe i nie są „bombą kaloryczną” dla naszego organizmu. Takie, które bez wyrzutów sumienia możemy zaoferować naszym dzieciom.

Nagroda Złote Laury Konsumenta po raz kolejny została przyznana produktom Helio. Tym razem w kategoriach: bakalie oraz dodatki do ciast.

Firma Helio, producent bakalii i dodatków do ciast rozpoczyna kampanię promocyjną, która obejmie telewizję, prasę branżową, lifestylową i kobiecą oraz internet – kampanie przeprowadzone będą w mediach społecznościowych oraz przy współpracy z blogerami. 

W ofercie firmy HELIO, polskiego producent bakalii, pojawiła się nowa zdrowa przekąska, która z pewnością trafi w gusta wymagających klientów, szukających nietuzinkowych smaków.

Firma powstała w okresie transformacji, swoje początki datuje na wczesne lata 90- te. Działała wtedy pod szyldem BONA S.C. Pierwsza siedziba zlokalizowana była w prywatnym mieszkaniu. W roku 2000 spółka zakupiła grunt pod pierwszy zakład produkcyjny. Kamieniem milowym w działaniu firmy była zmiana nazwy na HELIO S.A.

W ofercie marki HELIO Natura znajdziemy charakteryzującą się słodko-kwaśnym smakiem miechunkę suszoną. Jej owoce uważane są przez dietetyków za jedne z najbardziej wartościowych dla naszego organizmu.

Firma HELIO uruchomiła nową wersję serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.helio.pl. Obecna witryna to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim poprawa funkcjonalności całej strony.

Firma HELIO rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych bożonarodzeniowych produktów. Działania skupiają się przede wszystkim na telewizji, prasie, Internecie i outdoorze.

Przeprowadzone badania pokazują, że podejście do zdrowego odżywiania się zmienia. Polacy coraz większą wagę przywiązują do tego, co i kiedy jedzą, jednak w wielu przypadkach wciąż potrzebna jest edukacja. Realizowana od kilku lat kampania edukacyjna bakalii bez konserwantów HELIO Natura pomaga im w tym nie tylko od święta.

Strony

X

Przeczytaj również