Hellena

Oranżada Hellena osiągnęła udziały wartościowe na poziomie 78,6%* w rynku oranżady, co stawia ją na pozycji lidera w tym segmencie. W IV kwartale ubiegłego roku odnotowała wzrost sprzedaży o ok. 30% w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzedzającym. Wysoki popyt na oranżadę w miesiącach jesienno-zimowych pozwala prognozować ważną zmianę zachowań konsumenckich.

Oranżada Hellena odświeża swój wizerunek. Na etykietach i opakowaniach wszystkich produktów marki, pojawi się charakterystyczne logo w formie kapsla. Produkty z nowymi grafikami, będą dostępne w sprzedaży już wiosną.

W rodzinie Helleny czas na kolejną nowość. Oranżada Hellena w proszku powróciła w żółtej odsłonie. Łączy w sobie oryginalny, landrynkowy smak oranżady, radosne momenty słodkiej przyjemności i wspomnienia dziecięcej beztroski. Produkt dostępny jest już na rynku.

4 kwietnia w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się konferencja handlowa Oranżady Hellena pod hasłem „Cel to marzenie uszyte na miarę”. Podczas wydarzenia podsumowane zostaną ubiegłoroczne działania, a najważniejszą częścią będzie prezentacja strategii rozwoju marki Oranżada Hellena do 2019 roku. 

Oranżada Hellena w związku z obecnością w programie „Idol”, ogłasza konkurs dla konsumentów. Nagrodami są 24 wejściówki na nagrania live programu oraz 200 oryginalnych czapek. Akcja rozpoczęła się 27 lutego i potrwa do 31 marca. 

Od 15 lutego w ramówce Polsatu pojawi się po długiej przerwie program „Idol”. Napoje Helleny będą obecne we wszystkich etapach programu, od castingów po finał programu. 

Od 14 lutego br. oranżada Hellena znów pojawi się w programach Kuby Wojewódzkiego. Napój towarzyszyć będzie gościom showmana, którzy zasiadając na kanapie u gospodarza, będą mogli ugasić pragnienie tym napojem.

W rynku są już dostępne niegazowane napoje w opakowaniach rodzinnych Hellena Family +. 

Czasy beztroskiego dzieciństwa dla wielu Polaków miały smak oranżady w proszku. Teraz ten oryginalny produkt powraca w nowej odsłonie. Oranżada Hellena w proszku to nowość w portfolio marki Hellena.

Wakacje trwają w najlepsze, ale sierpień to miesiąc, w którym powoli zaczynają się przygotowania do nowego roku szkolnego i akademickiego. W tym sezonie w uczniowskich i studenckich plecakach nie może zabraknąć pozytywnego orzeźwienia. W zaspokojeniu pragnienia pomoże Oranżada Hellena! Teraz uczniowie i studenci mogą mieć musujący napój zawsze przy sobie – Oranżada Hellena w nowych formatach to świetna propozycja dla aktywnej młodzieży.

 

Strony

X