Herbapol

W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni. Kampanię pod hasłem „Obudź wodę syropem” można oglądać przez cały miesiąc na ponad 700 nośnikach w 9 miastach. 

We wtorek 25 kwietnia w Warszawie odbyło się spotkanie zorganizowane przez frmę Herbapol. Była to okazja do wspólnego odkrycia sekretów ziół i owoców, które od pokoleń goszczą w naszych domach. Marka Herbapol działa na rynku już 68 lat. 

Herbapol poszerza swoje portfolio o kolejne herbatki ziołowe. Nowe propozycje firmy to herbata z morwy białej przyczyniającej się do utrzymania prawidłowego poziomu cukru we krwi, herbata z czystka , który jest naturalnym przeciwutleniaczem oraz skrzyp usuwający z organizmu produkty przemiany materii. 

Akcja promocyjna Owocowa loteria miała na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki oraz podkreślenie jej pozycji jako producenta syropów, herbat, dżemów. Założeniem producenta było również wzmocnienie sprzedaży tych kategorii produktów. 

W sezonie wiosna-lato 2016 r. marka Herbapol powraca z limitowaną edycją syropów Smaki Słońca. Sezonową ofertę tworzą cztery warianty smakowe kuszące nutami dojrzewających pod południowym słońcem cytrusów: tegoroczna nowość - Mango z ananasem, Kiwi, Cola oraz Mandarynka z miętą. Nowa, limitowana edycja letnich syropów Smaki Słońca Herbapol będzie wspaniałą alternatywą dla gazowanych napojów. 

Pospieszne jedzenie, brak czasu na regularne posiłki, stres czy niedostateczna ilość ruchu sprawiają, że współczesne kobiety mają coraz więcej problemów z prawidłowym funkcjonowaniem układu pokarmowego. Rezultatem mogą być problemy z trawieniem czy przybieranie na wadze. Jednak dzięki naturalnym suplementom diety jaki stanowią herbatki funkcjonalne możemy wesprzeć pracę organizmu.

Marka Herbapol po raz kolejny wprowadza zimową edycję limitowaną syropów Zimowy Sekret, charakteryzującą się unikatowymi kompozycjami składników. Została ona wprowadzona w październiku br. i będzie dostępna w sprzedaży do lutego 2016 roku.

Od października 2014 r. na sklepowych półkach pojawiła się nowa oferta dżemów, konfitur i powideł firmy Herbapol-Lublin S.A. Składają się na nią najbardziej lubiane przez konsumentów smaki takie jak: truskawka, wiśnia czy czarna porzeczka. 

Większość kategorii herbacianych jest stabilna, nie obserwuje się dynamicznych wzrostów i znaczącego rozwoju danego segmentu tak jak to miało miejsce jeszcze przed paroma laty np. w kategorii herbat zielonych czy wcześniej funkcjonalnych. 

Wszystkie osoby zainteresowane ekologią i poszanowaniem przyrody mogą teraz wspólnie z GREEN-UP zmienić i ożywić miejską przestrzeń. „Odżyj w zielonej przestrzeni” to nazwa konkursu, który właśnie wystartował na profilu marki GREEN-UP na Facebooku.

Strony

X

Przeczytaj również