Herbapol Lublin

Herbapol-Lublin kontynuuje rozbudowę portfolio marki Zielnik Polski. W jej ofercie pojawiły się aż trzy nowości odpowiadające na codzienne potrzeby konsumentów: Ostropest plamisty, Kwiat Głogu i Dziurawiec.

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

W odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby konsumentów marka Zioła Mnicha poszerza ofertę o kolejną nowość produktową. Zioła Mnicha Na ciśnienie to idealna propozycja dla osób, które potrzebują wsparcia pracy serca i układu krążenia, a jednocześnie zwracają uwagę na jak najbardziej naturalny skład produktów.

Marka Big-Active, w której portfolio znajdują się czerwone herbaty z dodatkiem cytrusów, zachęca do poznania ciekawostek dotyczących czerwonej herbaty Pu-Erh oraz sposobów jej zaparzania. 

Firma Herbapol rusza z nowymi odsłonami kampanii reklamowych produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród. Spoty emitowane są w popularnych stacjach telewizyjnych. 

Wielkanoc jest czasem przyrządzania i smakowania ciast i wypieków. Z myślą o konsumentach, którzy samodzielnie przygotowują wypieki oraz lubiących przetwory owocowe, firma Herbapol proponuje swoje produkty. 

Owocowe syropy Herbapol wraz z nadejściem chłodów debiutują w nowej, jeszcze bardziej atrakcyjnej odsłonie. Nowe etykiety przyciągają wzrok grafikami soczystych owoców, regionalnymi motywami oraz jasną kolorystyką. 

Herbapol-Lublin wprowadza nową markę herbaty Nasza, która dopełni smakowity czas spędzany w gronie najbliższych.

Polscy konsumenci są bardzo przywiązani do określonych smaków konkretnych grup produktów. Od lat w kategorii herbat i syropów owocowych króluje malina, najpopularniejszymi czarnymi herbatami aromatyzowanymi pozostają herbaty cytrynowe, zaś wśród zielonych dominują te z dodatkiem pigwy.

Hasło „Masz to w Naturze” z jednej strony podkreśla rodowód produktów o charakterze naturalnym, ale także odzwierciedla pozycjonowanie marki Herbapol, która już nie tylko kojarzy się z naturalnymi i zdrowymi produktami, ale również odwołuje się do uniwersalnych wartości, ponadczasowo ważnych dla ludzi, które po prostu mamy w naturze.

X