Hochland

Już 24 września Kaźmierz pod Poznaniem, siedziba firmy Hochland Polska – stanie się areną biegowego święta. Wspieranie aktywnego spędzania czasu wpisane jest w strategię Hochland Polska. Właśnie trwają zapisy na 5 Hochland Półmaraton Doliną Samy, Pyrlandzka Dycha oraz Nordic Walking.  

„Język śląski czuje różnicę" to najlepszy projekt w kategorii shopper marketing, przygotowany dla Hochland Polska przez agencję Just. Uroczysta gala w stołecznym Pin-Up Studio była rozdaniem nagród konkursu Golden Arrow oraz uhonorowaniem przez redakcję "Media i Marketing Polska" najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego. W 12. edycji jury przyznało 10 statuetek i 24 wyróżnienia. 

Problem polega przede wszystkim na tym, że obecnie jeszcze brakuje podstawy prawnej dla jednolitego standardu i – co z tego wynika – jasnego oznakowania wyrobów bez GMO. 

Smaczne i pożywne śniadanie to sprawdzony sposób na dobry początek dnia. Nadaj więc swoim kanapkom charakteru! Jak? To bardzo proste! Już jest Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku. Zaproś go do swojej kuchni! Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Tylko w tym serku znajdziesz tyle charakteru!

„Najlepszy Pracodawca” to tytuł najnowszego Biznes Raportu, który ukazał się w ostatnim numerze tygodnika Gazeta Finansowa. Firma Hochland Polska znalazła się w wąskim gronie 25 firm w rankingu.

Producent serów topionych i twarogowych dołączył do producentów zrzeszonych w Polskiej Izby Mleka – Jest nam niezmiernie miło, że kolejna firma z ogromnym doświadczeniem na rynku mleczarskim zdecydowała się do nas dołączyć – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskie Izby Mleka. 

Absolvent Talent Days 2017 to targi pracy i praktyk, które 23 marca odbędą się w Poznaniu. Swój udział w tej imprezie zapowiedziała firma Hochland. Przedstawiciele producenta odpowiedzą zainteresowanym pracą i praktykami w firmie na nurtujące ich pytania.

„Almette – 100% naturalnych składników, 100% przyjemności” to hasło trwającej właśnie kampanii reklamowej serków Almette. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki oraz podkreślenie aspektów ważnych dla konsumenta, a którymi kieruje się producent – naturalności i przyjemności smaku. 

Oferta firmy Hochland wzbogaci się o nowe smaki serków Almette: z rzodkiewką oraz ze szpinakiem i czosnkiem. Wizerunek Davida Gaboriauda, kucharza znanego m.in. z programu emitowanego w Kuchnia+ pojawi się na opakowaniach serków w nowych smakach. 

Rodzina serków Almette poszerzyła się o dwa nowe smaki: Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Nowe serki są propozycją miłośników puszystych serków twarogowych i świeżych warzyw, a zarazem lekkich i zdrowych posiłków. 

Strony

X