Hochland

Problem polega przede wszystkim na tym, że obecnie jeszcze brakuje podstawy prawnej dla jednolitego standardu i – co z tego wynika – jasnego oznakowania wyrobów bez GMO. 

Smaczne i pożywne śniadanie to sprawdzony sposób na dobry początek dnia. Nadaj więc swoim kanapkom charakteru! Jak? To bardzo proste! Już jest Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku. Zaproś go do swojej kuchni! Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Tylko w tym serku znajdziesz tyle charakteru!

„Najlepszy Pracodawca” to tytuł najnowszego Biznes Raportu, który ukazał się w ostatnim numerze tygodnika Gazeta Finansowa. Firma Hochland Polska znalazła się w wąskim gronie 25 firm w rankingu.

Producent serów topionych i twarogowych dołączył do producentów zrzeszonych w Polskiej Izby Mleka – Jest nam niezmiernie miło, że kolejna firma z ogromnym doświadczeniem na rynku mleczarskim zdecydowała się do nas dołączyć – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskie Izby Mleka. 

Absolvent Talent Days 2017 to targi pracy i praktyk, które 23 marca odbędą się w Poznaniu. Swój udział w tej imprezie zapowiedziała firma Hochland. Przedstawiciele producenta odpowiedzą zainteresowanym pracą i praktykami w firmie na nurtujące ich pytania.

„Almette – 100% naturalnych składników, 100% przyjemności” to hasło trwającej właśnie kampanii reklamowej serków Almette. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki oraz podkreślenie aspektów ważnych dla konsumenta, a którymi kieruje się producent – naturalności i przyjemności smaku. 

Oferta firmy Hochland wzbogaci się o nowe smaki serków Almette: z rzodkiewką oraz ze szpinakiem i czosnkiem. Wizerunek Davida Gaboriauda, kucharza znanego m.in. z programu emitowanego w Kuchnia+ pojawi się na opakowaniach serków w nowych smakach. 

Rodzina serków Almette poszerzyła się o dwa nowe smaki: Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Nowe serki są propozycją miłośników puszystych serków twarogowych i świeżych warzyw, a zarazem lekkich i zdrowych posiłków. 

Nowa akcja producenta serków rusza 1 marca. Każdy zakupiony ser topiony Hochland w promocyjnym opakowaniu to gwarantowane 5zł do wydania u partnerów promocji. Chętni do wzięcia udziału w promocji powinni zarejestrować kod z opakowania na stronie internetowej i wybrać punkt realizacji zakupu. 

Zadeklarowana kwota (na dzień 17 stycznia) zebrana podczas 25. Finału to już  62 418 767 zł. W zbiórkach uczestniczyło również wiele sklepów, na terenie których wolontariusze zbierali pieniądze, a także w akcję włączyły się inne firmy z branży FMCG, wspierając fundację.

Strony

X

Przeczytaj również