Hochland

Producent serów topionych i twarogowych dołączył do producentów zrzeszonych w Polskiej Izby Mleka – Jest nam niezmiernie miło, że kolejna firma z ogromnym doświadczeniem na rynku mleczarskim zdecydowała się do nas dołączyć – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskie Izby Mleka. 

Absolvent Talent Days 2017 to targi pracy i praktyk, które 23 marca odbędą się w Poznaniu. Swój udział w tej imprezie zapowiedziała firma Hochland. Przedstawiciele producenta odpowiedzą zainteresowanym pracą i praktykami w firmie na nurtujące ich pytania.

„Almette – 100% naturalnych składników, 100% przyjemności” to hasło trwającej właśnie kampanii reklamowej serków Almette. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki oraz podkreślenie aspektów ważnych dla konsumenta, a którymi kieruje się producent – naturalności i przyjemności smaku. 

Oferta firmy Hochland wzbogaci się o nowe smaki serków Almette: z rzodkiewką oraz ze szpinakiem i czosnkiem. Wizerunek Davida Gaboriauda, kucharza znanego m.in. z programu emitowanego w Kuchnia+ pojawi się na opakowaniach serków w nowych smakach. 

Rodzina serków Almette poszerzyła się o dwa nowe smaki: Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Nowe serki są propozycją miłośników puszystych serków twarogowych i świeżych warzyw, a zarazem lekkich i zdrowych posiłków. 

Nowa akcja producenta serków rusza 1 marca. Każdy zakupiony ser topiony Hochland w promocyjnym opakowaniu to gwarantowane 5zł do wydania u partnerów promocji. Chętni do wzięcia udziału w promocji powinni zarejestrować kod z opakowania na stronie internetowej i wybrać punkt realizacji zakupu. 

Zadeklarowana kwota (na dzień 17 stycznia) zebrana podczas 25. Finału to już  62 418 767 zł. W zbiórkach uczestniczyło również wiele sklepów, na terenie których wolontariusze zbierali pieniądze, a także w akcję włączyły się inne firmy z branży FMCG, wspierając fundację.

Zaprezentowano Kalendarz Hochland Polska 2017 stworzony przez pracowników. Kalendarz Hochland Polska 2017 „Hochland NATURA” to 12 unikatowych zdjęć przypisanych kolejnym miesiącom w roku, wykonanych przez Pracowników Hochland Polska, w ramach dziesiątej edycji konkursu fotograficznego. Najciekawsze prace i finalistów wyłoniła komisja jurorów.

Hochland Polska przekazał w listopadzie Szkole Podstawowej w Kaźmierzu pracownię komputerową dla uczniów klas 4-6.  To duża pomoc dla niemal 400-tu wychowanków szkoły. 

Foodtruck „Ser Dobry” odwiedza wybrane miasta w Polsce promując sery żółte oraz sery topione Hochland. 

Strony

X

Przeczytaj również