Hortex

W nowej odsłonie reklamy mrożonek Hortex Matka Natura prezentuje swoje szybkie przepisy. Komunikacja pod hasłem „Hortex. Od Matki Natury” składa się z 15 sekundowych reklam.

W tegorocznej kampanii soków pod hasłem „Hortex. Od Matki Natury.” przedstawiane są okazje, w których konsumowane są soki - codzienne sytuacje.

Rada Nadzorcza spółek z Grupy Hortex podjęła decyzję o powołaniu Pana Pawła Gurgula na stanowisko Prezesa Zarządu Grupy Hortex z dniem 1 czerwca 2018 r.

Spółka Seventeen Colza dostała zgodę od UOKiK na przejęcie Grupy Hortex. Urząd nie dopatrzył się ewentualnego naruszenia konkurencji na rynku, w wyniku tej transakcji.

Grupa Hortex ma nowego właściciela. Jest nim Fundusz Mid Europa Partners. Podpisano już porozumienie, ale ostateczna decyzja o transakcji czeka na zgodę UOKiK.

Ruszyła nowa kampania reklamowa produktów dziecięcych Hortex Leon. W spocie Matka Natura oraz lew Leon pokazują, jak powstają soki.

Na przestrzeni ostatniego roku rynek soków, nektarów i napojów zmniejszył się o 2,3% do poziomu blisko 1,18 mld zł. 

Hortex prezentuje nowe napoje gazowane oraz nowe smaki napojów, które pojawią się na rynku w dwóch pojemnościach. 

Firma Hortex wprowadza na rynek nowe mrożone mieszanki owocowe. Mieszanka kompotowa zawiera w swoim składzie truskawkę, czarną porzeczkę, wiśnię i aronię, natomiast w Owocach tropikalnych znajdą się mango, ananas, melon i papaja. 

Już niedługo słońce przestanie nas rozpieszczać i nadejdą chłody. Co zrobić, aby nie dać się chorobom i wspomóc swój organizm przez cały okres jesienno-zimowy? W tym roku postawmy na dietę!

Strony

X