Intermarché

W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 r. w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych materiałów, już po raz trzeci z rzędu została doceniona przez kapitułę programu.

Szeregi Grupy Muszkieterów poszerzyły się o kolejny supermarket, który dotychczas funkcjonował pod konkurencyjnym szyldem. Oficjalne otwarcie sklepu odbyło się dzisiaj, tj. 21 marca br. Tego dnia na mieszkańców Tarnowa czeka wiele atrakcji m.in. degustacje, animacje dla dzieci i dorosłych, a także konkursy z nagrodami.

Grupa Muszkieterów wypracowała w 2018 r. obroty w wysokości 7,5 mld zł. Jest to wynik o 5,5% wyższy, czyli o blisko 400 mln zł, w porównaniu z rokiem poprzednim. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wyniosły odpowiednio powyżej 5,16 mld zł i ponad 2,3 mld zł. Oznacza to wzrosty kolejno o 3,4% i 10,3% rok do roku.

Do sieci supermarketów Intermarché działających w ramach Grupy Muszkieterów, dołączył kolejny sklep dotychczas funkcjonujący pod szyldem E.Leclerc. Oficjalne otwarcie odbyło się 31 stycznia br. w Tarnowie. W tym dniu na klientów tarnowskiego supermarketu czekało wiele atrakcji, m.in. animacje dla dzieci, jak również degustacje produktów.

W wyniku przeprowadzonego przetargu sieć Intermarché zdecydowała się na skorzystanie z usług holenderskiej agencji JosDeVries, która od ponad 30 lat obsługuje klientów z Europy, Rosji i Bliskiego Wschodu. JosDeVries będzie odpowiadać za stworzenie kompleksowej koncepcji oferty marketów spożywczych Intermarché oraz zaprojektowanie sklepu realizującego założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.

Sieć sklepów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, po raz kolejny wzięła udział w Świątecznej Zbiórce Żywności. Klienci 62 sklepów Intermarché w 14 województwach wsparli najbardziej potrzebujących podczas akcji charytatywnej organizowanej przez Federacje Polskich Banków Żywności. W wyniku tegorocznej zbiórki klienci sklepów Intermarché przekazali blisko 8,4 tony żywności.

Sieć supermarketów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, otworzyła dwa nowe punkty, które funkcjonowały dotychczas pod innym szyldem. Uroczyste otwarcia marketów spożywczych odbyły się w Tarnowcu i Zbylitowskiej Górze.

Sklep Intermarché w Mławie zmienił swoją lokalizację. Mieszkańcom, którzy z usług sieci mogą korzystać od ponad 12 lat, zaprezentowano zupełnie nową odsłonę sklepu, składającą się z dwukrotnie większej sali sprzedaży – o powierzchni blisko 1400 mkw., poszerzonej gamy produktowej oraz parkingu na około 100 aut. Oficjalne otwarcie supermarketu w nowej lokalizacji odbyło się 12 grudnia br.

Sklepy Intermarché i Bricomarché w Ostrowie Wielkopolskim zmieniły lokalizację. Markety są obecnie bardziej nowoczesne, mają większe sale sprzedaży – łącznie o ok. 1500 mkw. – szersze gamy produktów dostępnych dla klientów, a także parking na około 180 miejsc. Sklepy znajdują się obecnie przy ul. Poznańskiej, w bliższej odległości od centrum miasta niż wcześniej.

Od 30 listopada do 1 grudnia klienci 62 sklepów Intermarché w 14 województwach po raz kolejny będą mogli wspomóc najbardziej potrzebujących podczas Świątecznej Zbiórki Żywności. Aby wziąć udział w akcji wystarczy przekazać wolontariuszom lokalnych Banków Żywności produkty spożywcze z długą datą przydatności.

Strony

X