Jeronimo Martins Polska

Akcja „Super zwierzaki” sieci Biedronka ma zachęcić rodziców do zakupu owoców i warzyw dla dzieci. Aktywacja ta prowadzona jest przy współpracy z wrocławskim ZOO. W ramach akcji klienci sieci mogą wygrać m.in. 103 rodzinne wycieczki do ogrodów zoologicznych świata.

Małgorzata Rozenek – Majdan znana z programu „Perfekcyjna pani domu” weźmie udział w kampanii reklamowej sieci Biedronka pod hasłem „Wiosenne porządki”. 

Sieć sklepów Biedronka po raz szósty będzie partnerem Welconomy Forum in Toruń. Przedstawiciel Biedronki weźmie udział w panelu dotyczącym m.in. wspierania czytelnictwa, nawiązując do trwającego właśnie konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Przy okazji sieć zaprezentuje także polskie produkty spożywcze ze swojej oferty. 

Program lojalnościowy „Moja Biedronka” został wprowadzony pół roku temu. W przeciągu 6 miesięcy dołączyło do niego 5 mln osób. Oznacza to, że w przeciągu miesiąca na konto dostępne na stronie internetowej  rejestruje się prawie milion klientów sieci. Przy takim tempie sieć zyska, w przeciągu najbliższych miesięcy, największą liczbę „lojalnych” klientów. 

Do 21 marca br. chętni mogą przysyłać prace na konkurs pod hasłem „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” ogłoszony przez sieć Biedronka. W konkursie mogą wziąć udział osoby, które ukończyły 18 lat, a ich prace nie były wcześniej publikowane. Każdy z uczestników może przysłać trzy prace. Nagrodą jest 100 tys. zł. 

Obecnie sieć Biedronka liczy 2700 sklepów.  W chwili, gdy Jeronimo Martins przejmowało ją w 1998 r., było ich 250. Biedronka zatrudnia ponad 50 tys. osób. Oprócz sieci handlowej Biedronka, Jeronimo Martins jest właścicielem 150 drogerii Hebe oraz kilkudziesięciu aptek Na Zdrowie. 

23 lutego w Lubaniu otworzyła się nowa drogeria Hebe. Sklep zlokalizowany jest w galerii Inbag. W nowej placówce dostępna jest szeroka oferta kosmetyków, ponadto konsultantki pomagają klientom w dobraniu odpowiednich produktów. 

W dniu dzisiejszym właściciel sieci Biedronka ogłosi swoje wyniki finansowe za 2016 r. 

W najnowszej odsłonie kampanii promującej ryby i owoce morza z niebieskim certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC, sieć zachęca do zakupu dorsza atlantyckiego. Promocji prowadzonej w sklepach towarzyszą reklamy w prasie codziennej. 

„Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” to konkurs, który po raz trzeci ogłosiła sieć Biedronka. Zwycięzcy konkursu mogą zdobyć 100 tys. zł, a ich książka zostanie wydana. Towarzyszyć temu będzie jej promocja. Konkurs rozpoczął się 9 lutego.

Strony

X