Kaufland Polska

Dwaj kucharze, dziewięć krajów i pełna smaków wyprawa przez najpopularniejsze kuchnie świata. Sieć Kaufland rusza z nową akcją „Jedzenie to… odkrywanie”, prezentującą najciekawsze propozycje kulinarne z różnych stron globu na interaktywnej mapie.

Miłość, tradycja, styl życia czy po prostu przyjemność? Kaufland rozpoczyna międzynarodową kampanię, która podkreśla wyjątkowe znaczenie jedzenia w naszym codziennym życiu. Kampania „Jedzenie to…” obejmuje m.in. emisję spotów telewizyjnych, działania social media, digital i POS.

Działania proekologiczne wpisane są w strategię firmy Kaufland. Norma ISO 50001, którą sieć z powodzeniem wdraża w Polsce, to jedna z najlepszych praktyk służących racjonalnemu i oszczędnemu zarządzaniu energią.

W Jarosławiu i Głogowie, 26 kwietnia br. Kaufland otworzył dwa nowe sklepy. W obydwu miastach są to pierwsze markety sieci. W całej Polsce Kaufland posiada już 208 sklepów. W tym roku sieć planuje otworzyć jeszcze kilka placówek.

Kaufland i Henkel już po raz drugi pomagają wspólnie podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Z początkiem miesiąca pensje w sieci Kaufland wzrosły. Kasjer-sprzedawca zarobi więcej, płace na tym stanowisku wynoszą od 2600 zł do 3100 zł brutto na pełnym etacie i są wyższe o 300 zł. Pensje kasjerów-sprzedawców są niże w mniejszych miastach – pracownicy zarabiają tam od 2600 zł do 2900 zł brutto. W stolicy natomiast pracownicy sieci zarabiają od 3100 zł do 3400 zł brutto. 

W Centrum Dystrybucyjnym Kaufland w Woli Krzysztoporskiej świętowano jubileusz 10-lecia działalności magazynu. 

Budowa biurowca centrali Kaufland Polska trwała od połowy 2014 roku. Prace budowlane już się zakończyły, a pracownicy przeprowadzają się właśnie do nowej siedziby. Autorem projektu biurowca jest wrocławskie biuro architektoniczne Grupa RB.

X