Kolporter

Blisko 30 nowych punktów sprzedaży, kilkanaście nowych produktów i usług oraz rosnąca sprzedaż prasy kolorowej – Kolporter pozytywnie ocenia pierwsze półrocze 2017 r.  w sieci swoich saloników.

 

W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki „Kinder® 40 tys. nagród do słuchania”. W ramach akcji rozdawane są słuchawki z wizerunkiem postaci z bajek o Minionkach. Słuchawki można odbierać do 14 lipca br. w 500 salonikach Kolportera zlokalizowanych na terenie całego kraju. 

Kolporter rozwija saloniki ze strefą alkoholi -  spółka ma już w swojej sieci 9 tego typu punktów.  Saloniki funkcjonują pod nazwą Top Drink. 

W salonach Kolportera trwa akcja promocyjna marki Winiary. „Odbierz deskę, zbierz wielkanocną kolekcję!”. W 350 punktach Kolportera można odebrać deski do krojenia z logo Winiar. Klienci, którzy chcieliby wziąć udział w promocji, muszą zakupić produkty marki Winiary na kwotę min. 10 zł oraz okazać paragon. Akcja potrwa do 30 kwietnia. 

Salony prasowe Kolporter poszerzają swoja ofertę przekąsek o hot dogi Snaxy, których producentem jest Tarczyński. W marcu hot dogi dostępne będą w promocyjnej cenie 2,99 zł. 

Od poniedziałku bilety na mecze Śląska Wrocław można kupować w czterech wybranych salonach Kolportera we Wrocławiu. Docelowo bilety dostępne będą w dwudziestu salonach prasowych sieci w całym województwie dolnośląskim. 

Już w ok. 1000 salonikach i salonach prasowych Kolportera można rejestrować karty prepaid największych operatorów telefonii komórkowej. Rejestrację kart prowadzi dodatkowo 450 punktów współpracujących ze spółką i korzystających z terminali wielofunkcyjnych Kolportera.

Lokalizacje blisko 1 tys. saloników i salonów prasowych Kolportera są widoczne w aplikacji „Where is 24?”. 

Kolporter poszerza od 22 września br. sieć punktów sprzedaży biletów podróżnych o ponad 70 saloników i salonów prasowych, zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego i w Opolu.

13 salonów prasowych Kolportera dysponuje strefą bistro Top Presso. 

Strony

X